Ville kjøpt en vogn som kunne vært gjort om til to (Bugaboo), for kan være vi får bruk for det nå

Emmaljunga Edge Duoen vi har er jo et monster å få med i bilen.
Ellers anbefaler jeg å ikke ta med for mye på fødestua. Hadde jo ørten skift, men likte best de nettingtrusene man fikk der

Men anbefaler å ta med hårføner!!!!
Vil be om mer alenetid og mindre besøk de første ukene enn sist. Satt bare utslitt og trøtt og usikker på amming foran andre som var på besøk. Vent til man er tryggere i mammarollen før for mange besøk.
Ammingen kommer ikke alltid av seg selv. Ønsker du å amme, meld deg inn i Ammehjelpsgruppen på Facebook og be om råd. Jeg hadde en trøblete start, men endte til slutt opp med å amme i 20,5 mnd
Glad vi kjøpte forrige gang:
Bbhugmepute
Stokkestol med nyfødt stol til å feste på
Brystpumpe - dobbel elektrisk
Babyrede
Lillelamdresser
Bilstolpose
Ullammeinnlegg på apoteket
Boob ammetøy
Multimam geléputer (ammelindrene)
Tabbekjøp:
Revaro Privia (best i test) bilstol - bare noe dritt
Uro
Emmaljunga Edge Duo bagdelen (hatet den helt til han kom over i sportsdelen som han elsker nå)
Nyfødtbodyer uten omslagsfunksjon
Vognpose i lammeull (han forsvant nesten nedi der)
Dette vil jeg har til neste:
Ny bilstol (Maxi Cosi Pebble?)
Babybjørn vippestol
Små beger til håndmating med pumpet melk i starten
Mer ulltøy til nyfødt
Ny ammepute (forrige er nesten utslitt)
Vi til slutt si at jeg hadde smerter i underlivet i 2-3 mnd etter fødsel, og det går ikke over etter noen får dager liksom. Kommer en «biff» ut etter ca 14 dager og alle snakker om den hvis man spør, men ingen som sa det til meg på forhånd

Lite sjokk!!!!!

Lurt å knipe også. Slet med urinlekkasje småvei første 5 mnd, men så sluttet det men begynte igjen etter jeg sluttet å amme.....