Syerske

Bambi18

Flørter med forumet
Mailykke 2018
Noen som vet om noen syerske som kan sy om?
Har en kjole som jeg ønsker skal syes om. Pluss om det er i Oslo/Akershus området, men om de tar imot sendinger så er jo det også greit :)
Har hørt med husfliden, men de tok ikke inn.
 
Hvilken type kjole er det og hva må gjøres da? :)
 
Hvilken type kjole er det og hva må gjøres da? :)
Enkel kjole i (hovedsakelig) chiffon som jeg ønsker skal bli til en liten kjole + en skjorte (eller vest) i størrelse 1 år.
Det var kjolen jeg giftet meg i :happy: men den er veldig enkel. Ønsker bare at i alle fall deler av kjolen blir brukt. Hadde i det minste vært stas om det var mulig :D
 
Hør med sybutikker hvis du har noe i nærheten.
Lillestrøm sysenter syr hvertfall inn/ut og sånn, men om de syr helt om vet jeg ikke.
 
Enkel kjole i (hovedsakelig) chiffon som jeg ønsker skal bli til en liten kjole + en skjorte (eller vest) i størrelse 1 år.
Det var kjolen jeg giftet meg i :happy: men den er veldig enkel. Ønsker bare at i alle fall deler av kjolen blir brukt. Hadde i det minste vært stas om det var mulig :D
For en flott idé! Fullt mulig :)
Om du har litt syerfaring er det ikke noe som er vanskelig heller!
 
Ja, håper på det :happy:
Vet du tilfeldigvis om noen som har litt syerfaring og som vil ta på seg et oppdrag? :D

Det kan godt være ;)
Jeg gikk søm på vgs, så kjenner mange som syr. En som gikk i klassa mi har faktisk tatt NM i søm og design :p
Hadde vært kult å gjort det for deg selv, men er så opptatt for tiden atte ja.
Men jeg kan høre litt rundt jeg! :)
 
Www.westfold.net
Jeg vet ikke om hun tar på seg akkurat slike oppdrag, men det går jo an å høre.
Hun er i hvert fall veldig flink. Hun holder til i drammen, da.
 
Det kan godt være ;)
Jeg gikk søm på vgs, så kjenner mange som syr. En som gikk i klassa mi har faktisk tatt NM i søm og design :p
Hadde vært kult å gjort det for deg selv, men er så opptatt for tiden atte ja.
Men jeg kan høre litt rundt jeg! :)
Å, det hadde jo vært supert! Tusen takk :joyful:
 
Back
Topp