Blir det gutt eller jente?

Kartet sier jente :) stemte på min forrige :) har en liten knapp på jente men vet ikke om det er fordi jeg vil det eller fordi jeg føler det :)

Tror det er jente. Av den enkle grunn at svangerskapet er helt likt som når jeg gikk med jente sist. Med gutten var det helt annerledes. Men trenger ikke å ha noe å si da :)

Jeg har to jenter fra før, men fødselskartet sier gutt på begge. Denne er visst også en gutt i følge kartet, så da blir det vel jente nr 3?

Kartet sier jente men jeg tror det er gutt.. Alle tror det er gutt. Vi får vente å se ;)

Karte viser jente,har også en magefølelse på at det blir en jente:) Det blir spennende å se om det stemmer!

Kartet sier jente, magen tror jente, jeg tror gutt

Kartet sier gutt, mannen tror gutt og jeg vingler. I dag tror jeg jente, men det kan endre seg i morgen:hilarious:

Den sier jente men vi tror gutt, for dette svangerskapet er HELT annerledes en første som var jente :) men vet jo ikke sikkert, enda :)

Jeg tror kanskje jente. Det viser kartet, og det stemte sist da det viste gutt :) hovedsakelig har jeg en følelse på det grunnet så ulike svangerskap. Vet ikke hvor mye jeg skal legge i det da? De fleste i familien min tror også jente. Begge kjønn er velkommen <3

Har 3 barn å kartet har bare vist rett kjønn på 1 av dem:playful: sier jente denne gangen, så bare å vente å se om d blir rett eller galt☺️

Kartet sier jente og jeg tror jente. Rett og slett fordi formen er like dårlig som da jeg ventet storesøster sist og helt motsatt fra da jeg gikk med gutt.

Back
Topp