Pergoveris

Leverihåpet

Gift med forumet
Noen som har erfaring med pergoveris i forhold til menopur og gonal-f? Ble dere lettere stimulert? Flere egg befruktet?

Skal pergoveris oppbevares i kjøleskap etter den er tatt i bruk?
Kan en ha den med seg eks. når en ikke har mulighet å være hjemme når dosen skal tas?

Tusen takk for all svar :)

Jeg vet ikke, men siden jeg skal i gang med sprøyter neste uke, så er jeg veldig nysgjerrig, så vil følge med her :)

Jeg vet ikke, men siden jeg skal i gang med sprøyter neste uke, så er jeg veldig nysgjerrig, så vil følge med her :)
Fikk vite at de bare skal oppbevares i kjøleskap før bruk. SÅ da kan en ferdes med den i veska dersom en ikke er hjemme til dosen skal tas :) Men lurer veldig på om noen har fått bedre effekt og kanskje lykkes med å gå over på pergoveris :)

Lykke til med sprøyte start :) Spennende og vemodig tenker jeg. Er like etter deg med sprøytene. Her er det 26.09 som er dagen :P

Lykke til med sprøyte start :) Spennende og vemodig tenker jeg. Er like etter deg med sprøytene. Her er det 26.09 som er dagen :p

Jeg aner ikke hvordan sprøyter, eller noe enda. Eller, jo, dosene har jeg fått. Men det er det.
Så krysser for ferdigpenn, og det er vel Perogveris (Altså, mange rare navn på medisiner, må nesten være ingeniør bare for å skrive de riktig :hilarious:)

Jeg starter, tja, ikke helt sikker. Men opplæring og kontroll 11.09, så kan hende jeg alt er i gang da, for da har jeg spraya i 14 dager.
Spennende tider dette her.

Jeg aner ikke hvordan sprøyter, eller noe enda. Eller, jo, dosene har jeg fått. Men det er det.
Så krysser for ferdigpenn, og det er vel Perogveris (Altså, mange rare navn på medisiner, må nesten være ingeniør bare for å skrive de riktig :hilarious:)

Jeg starter, tja, ikke helt sikker. Men opplæring og kontroll 11.09, så kan hende jeg alt er i gang da, for da har jeg spraya i 14 dager.
Spennende tider dette her.
Aha, trodde kanskje du hadde fått avklart hva du skulle gå på (?) Jeg fikk vite alt av medikamenter og oppstart på sprøyter dagen vi var på forsamtalen. Men det er sikkert forskjellig fra sted til sted :)
Ønsker deg masse lykke til på opplæring/kontroll :)

Har erfaring med alle tre faktisk! Forsøk 1 med pergoveris ble negativt. Forsøk 2 menopur ble avbrutt. Nå er jeg på forsøk 3 med Gonal-f og der vet jeg ikke fasiten enda. Samme antall egg på de to første. Har dagbok, der står det nok litt mer.

Felleskatalog-app. Bare last ned med en gang sier nå jeg :hilarious:
Screenshot_20180905-231418_Felleskatalogen.jpg

Aha, trodde kanskje du hadde fått avklart hva du skulle gå på (?) Jeg fikk vite alt av medikamenter og oppstart på sprøyter dagen vi var på forsamtalen. Men det er sikkert forskjellig fra sted til sted :)
Ønsker deg masse lykke til på opplæring/kontroll :)

Fikk ingenting av resepter da jeg, fikk Synarela dagen jeg ringte inn mensen, men sprøyter får jeg ikke før tirsdagen. Kanskje de diskuterer litt med hver enkelt om hva som er best av sprøyter. Ikke vet jeg, i 2013 fikk jeg vite alt da jeg var på forsamtalen mener jeg å huske. Fikk opplæring og da, men nå er det egen dag.

Takk. Dette er spennende tider det her :) Gleder meg til å følge din IVF ferd :)

Har erfaring med alle tre faktisk! Forsøk 1 med pergoveris ble negativt. Forsøk 2 menopur ble avbrutt. Nå er jeg på forsøk 3 med Gonal-f og der vet jeg ikke fasiten enda. Samme antall egg på de to første. Har dagbok, der står det nok litt mer.
Jeg har vært igjennom 3 andre hormonsprøyter og det lykkes ikke. Men håper på pergo nå :)

Fikk ingenting av resepter da jeg, fikk Synarela dagen jeg ringte inn mensen, men sprøyter får jeg ikke før tirsdagen. Kanskje de diskuterer litt med hver enkelt om hva som er best av sprøyter. Ikke vet jeg, i 2013 fikk jeg vite alt da jeg var på forsamtalen mener jeg å huske. Fikk opplæring og da, men nå er det egen dag.

Takk. Dette er spennende tider det her :) Gleder meg til å følge din IVF ferd :)
Oki, trodd vi fikk alt når en begynte :)

Oki, trodd vi fikk alt når en begynte :)
Det håpa jeg på, for da hadde jeg visst om jeg fikk "penn" eller sprøyte, og kunne vært litt forberedt.
Men finner ut av det på tirsdag.

Det håpa jeg på, for da hadde jeg visst om jeg fikk "penn" eller sprøyte, og kunne vært litt forberedt.
Men finner ut av det på tirsdag.
Var å henta ut pergoveris i dag. Og selvsagt var der leverings vansker på den ene styrken. Dette var apotek1 og heldig vis fikk de ordnete det fra et annet apotek. Så de skulle bestille den styrken til meg der i fra. Men det tar ca en uke :P Men så lenge jeg får den før uke 40 så var det i orden.

Kjente jeg fikk litt panikk og det tror jeg hun bak kassen forstod :D Men godt var det når det ordnet seg :)

Jeg skulle hente ut Pregnyl før jul... Joda, alle fem apoteka i nærheten til lokalsykehuset var tomme, eneste som hadde var på Jessheim, en times kjøring en vei :rolleyes: Det var jo bare å sette seg inn i bilen og ta turen det... Alt for å prøve.

Håper virkelig de har det jeg trenger, men henter ut på Riksen, på apoteket der, DER må de vel ha noe på lager håper jeg.
Siden jeg får resepta kanskje samme dag som det skal begynnes på disse sprøytene :eek:

Back
Topp