Når legger dere babyen for natta?

Linkii

Forelsket i forumet
Gutten min er 2 1/2 mnd. Stort sett blid og fornøyd så lenge han får sove på brystet. Han skriker mye fra kl 18-21:00. Jeg gir opp sånn i 20 tiden. Da går vi ned å legger oss. Han sovner med en gang og sover så lenge jeg ligger der. Prøver meg frem idag med å legge han kl 19. Spennende å se om det funker. Eneste er at jeg syns det er kjipt hvis jeg må legge meg kl 19 også Når legger dere babyen deres?

Han sover/er våken på stua frem til jeg og mannen legger oss. Blir 3 måneder på tirsdag.

Legger ved 19 tiden, har som regel sovnet til kl 20. Heldige her at lillemor sovner av seg selv i senga si, må bare gi smokk noen ganger

Oftest mellom 21 og 22 - da merker vi at han vil det selv. Er nytt av denne uken at han gir tydelig tegn på når han vil sove i sin egen seng, tror han er ferdig med tredje utviklingssprang nå. Blir 3 måneder på tirsdag. :)

Frøkna er snart 3 mnd. De siste dagene har jeg lagt hun rundt 19:00, så har hun sovnet rundt 19:30. Ikke alltid hun sover så lenge, sitter og ammer nå (hun sovnet ca 1915 idag). Igår sovnet hun 19:30 og sov til 23:30, så det varierer :)

Dette er noe hun har styrt selv, har ikke jobbet for det, de er jo fortsatt små :)

Ja si det.. han pleier å sovne ordentlig rundt klokken 22, men har han i stua sammen med oss frem til vi legger oss. Nå ligger han i babynest i sofaen og jeg håper han klarer å finne søvnen selv. Jobber ikke for å få inn rutiner enda, han er bare 8 uker så dette skal han får styre selv litt til. Syns tilværelsen er mye bedre når vi ikke skal stresse med å jobbe han inn intutiner, de kommer tidsnok :)

Han sover/er våken nede i stua frem til jeg legger meg :) Han sover da enten ved siden av meg, oppå meg, eller i bedside crib.
2 mnd 17 dager i dag...

Hun sovner i 21-tida, hun liker å ligge litt og sovner fint. Vekker henne av og til for å gi melk når jeg legger meg. I det siste har hun sovet til 6.30, fått melk og vi sovner sammen til ca 9-10-11. Hun er snart 3 mnd.

Ligger på meg i stua fram til 9-10 tiden. Da er det kontinuerlig pupp fra klokken 18 av. Så roer han seg oftest fra halv 9

Mellom 21-22 som regel. Sover i egen seng. Noen netter våkner hun en gang, andre netter sover hun hele natta. Da våkner hun mellom 8-10. 2 mnd og 14 dager i dag:)

Skifter til pysj i syv-åtte tiden, også blir han lagt når han er trøtt nok. Vanligvis i god tid før klokken ti.

Ligger som nede med oss til vi legger oss. Samsover med oss, skal prøve å la ho få ligge i vugga snart. 2 mnd og 6 dager i dag :)

Min er 2,5 mnd gammel. Samsovet inntil for 2 uker siden. Siste uka har han sovnet på slaget kl 21:00. Legger han i vugga og han finner søvnen selv. Så vekker han meg når han er sulten. Hvis han er sulten i 3-4 tiden legger jeg han tilbake i vugga. Og om morgenen, alt fra 5 og utover tar jeg han opp i senga til meg og sover videre :)

Legger henne rundt 20. Igår sovnet hun faktisk 19. Sover i egen seng. Ammer en gang i løpet av natten. Neste gang hun våkner vil hun stå opp :) vanligvis mellom 6 og 7.

8 uker, sover eller er våken med oss i stua frem til vi legger oss. :)

Gutten min er 2 1/2 mnd. Stort sett blid og fornøyd så lenge han får sove på brystet. Han skriker mye fra kl 18-21:00. Jeg gir opp sånn i 20 tiden. Da går vi ned å legger oss. Han sovner med en gang og sover så lenge jeg ligger der. Prøver meg frem idag med å legge han kl 19. Spennende å se om det funker. Eneste er at jeg syns det er kjipt hvis jeg må legge meg kl 19 også Når legger dere babyen deres?
Jeg begynte å legge mini kl 19 når han var 2mnd. Hvorfor legger du han ikke før om han gråter fra 18-21? Legg han kl 18, bedre for dere alle vil jeg tro. Jeg la meg samtidig som mini den første tiden, men sto opp når han hadde sovnet og sov tungt nok. Anbefaler deg å følge lilleminis på Snap og insta. Og å bli lilleminimedlem. Der er det mye fin info om teamet og mange andre nyttige "verktøy"

Back
Topp