REKOVELLE

Jeg brukte det. Enkle og ikke ubehagelige å sette i allefall! Fikk vel egentlig ingen bivirkninger bortsett fra spreng og smerter i magen etterhvert (og haugevis av slim, haha) men det er jo virkningen;)
Jeg fikk masse egg også (18), desverre ingen som ble til gode embryo, men det er jo helt individuelt og kan nok ikke skyldes på medisinen. Masse lykke til til deg!

Jeg brukte det. Enkle og ikke ubehagelige å sette i allefall! Fikk vel egentlig ingen bivirkninger bortsett fra spreng og smerter i magen etterhvert (og haugevis av slim, haha) men det er jo virkningen;)
Jeg fikk masse egg også (18), desverre ingen som ble til gode embryo, men det er jo helt individuelt og kan nok ikke skyldes på medisinen. Masse lykke til til deg!

Så gøy å høre om litt erfaringer! Og enda bedre å høre at ikke bivirkningene var så store!

Synd det ikke gikk din vei[emoji52]
Takk[emoji173]️

Så gøy å høre om litt erfaringer! Og enda bedre å høre at ikke bivirkningene var så store!

Synd det ikke gikk din vei[emoji52]
Takk[emoji173]️

Satser på at det går bedre med Menopur for min del :) Rekovelle er ikke noe du trenger å grue deg til i hvertfall! Fikk hjelp til å sette den første og da var jeg fort over kneika:)

Fikk 13 egg første runde og 22 andre runde.. enkle å sette, likte ampulle bedre enn ferdigfylt penn pga reiseetuiet.
Fikk et blåmerke første gangen, stakk feil. Annet enn det merket jeg niks og nada annet enn at jeg ble svær over magen og veldig sår i eggstokkene, som forventet.

Back
Topp