Litt artig at vi i oktober 2018 er den nest mest aktive termingruppa i 2018!August tar kaka med 35 000 innlegg mer enn oss
![]()
Artig [emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt artig at vi i oktober 2018 er den nest mest aktive termingruppa i 2018!August tar kaka med 35 000 innlegg mer enn oss
![]()
Ferdig med så og si all vasking av babytøy til og med 62!!! det har tatt sin tid!!! Greit arve litt![]()

Ferdig med så og si all vasking av babytøy til og med 62!!! det har tatt sin tid!!! Greit arve litt![]()
Gleder meg skikkelig til å gjøre det jeg også! Ser for meg at det er veldig koselig å både henge opp det lille tøyet til tørk, brette det sammen og legge det klart i kommodenMå få på plass en kommode, så skal jeg også starte med klesvask! Gleder meg![]()
Sånt som vanligvis er såååå kjedelig Åh, så deilig å få sånne ting ferdig!Begynte å få litt klær på plass.
Vis vedlegget 272930

Jeg er jo ikke i stand til å klatre opp dit nå, og er ikke så sikker på om samboere får det til heller.
Etter fødsel er jeg nok heller ikke klar for slik akrobatikk de første ukene. Tror jeg må oftere samboeren og bare håpe at jeg slipper å ringe brannvesenet. 
Har begynt å tenke litt på det samme. Ihvertfall begynne så smått, har brått noen bager å pakke. Både til meg (med noe småting til far), kommende storebror og hunden som skal til mormor når det er i gang. Hvis det plutselig skulle starte er det nok fort at noe blir glemt[emoji39]Samboer vil at jeg skal pakke fødebagen, i tilfelle noe skjer de nærmeste ukene (er 36 uker i dag). Hadde egentlig tenkt å vente til permisjonen starter, men det hadde jo vært litt spennende å gjøre det også [emoji14]
Da føler jeg at jeg må vaske babytøy i tillegg, slik at jeg kan pakke ned et par antrekk i bagen. Da har jeg jo plutselig gjort to av gjøremålene jeg skulle ta for meg i permisjonen![]()
Må tenke på hva jeg gjør, kan kanskje være greit å vente selv om jeg også har veldig lyst til å ordne og fikse allerede nå!
Jeg har begynt å pakke fødebagen. Mangler egentlig bare litt klær til meg, og klær til baby. Vet ikke helt når jeg skal vaske babyklær. Venter nok litt til! 34+6 i dag.Førstegangs, så regner ikke med at han kommer lenge før termin, men man vet jo aldri!
Dere som har bil og bilstol, når monterer dere stolen (eller i alle fall basen, hvis dere har det) i bilen?
. Vi monterer ikke bilstol og base før ting er i gang, så samboer får montere det (evt legge det i bilen) før vi kjører til sykehusetJeg har begynt å pakke fødebagen. Mangler egentlig bare litt klær til meg, og klær til baby. Vet ikke helt når jeg skal vaske babyklær. Venter nok litt til! 34+6 i dag.Førstegangs, så regner ikke med at han kommer lenge før termin, men man vet jo aldri!
Dere som har bil og bilstol, når monterer dere stolen (eller i alle fall basen, hvis dere har det) i bilen?