Trenger tips om en lett stelleveske

Baby snart?

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Veska skal ikke henge på håndtaket på vogna, men ligge under, og i kurven under vogna er vektbegrensninger ganske lav. Tenker derfor at stelleveska i seg selv bør være så lett som mulig, slik at det er mest mulig vekt tilgjengelig for det som skal være inni + noen varer hvis jeg handler.

Stokke stelleveska mi er ikke så tung (synes jeg ihvertfall), men kan hende den tar litt stor plass? Hvilken vogn er det snakk om? :)

Stokke stelleveska mi er ikke så tung (synes jeg ihvertfall), men kan hende den tar litt stor plass? Hvilken vogn er det snakk om? :)

Det er baby jogger city elite. På den kan man ikke henge noe på håndtaket, og kurven under har maxvektgrense på 4,5 kg. Skal sjekke ut Stokke. Synes alle stellevesker er så store og tunge...

Hva med sekk? Kaos sin stellesekk er genial

Det er baby jogger city elite. På den kan man ikke henge noe på håndtaket, og kurven under har maxvektgrense på 4,5 kg. Skal sjekke ut Stokke. Synes alle stellevesker er så store og tunge...

Ikke noe problem å henge stelleveske på håndtaket. De fleste barnevognmerker fraråder det fordi de ikke vil være ansvarlige hvis noe skulle skje. Jeg henger ting på håndtaket på min mini gt :p aldri hatt problemer med det

Back
Topp