Har du alltid hatt lyst på barn?

M

Moderator Steffen

Guest
Har du alltid visst at du ville ha barn en dag? Og når i livet du ville ha det? Eller er dette et ønske som først har kommet i senere tid? :)
 
Har alltid visst det og har alltid ønsket meg flere siden vi er 5 søsken. Livet skjer, og jeg har kun fått en hittil - hadde lagt det litt fra meg å få flere siden jeg nylig ble 39 år og har vært alenemor i 7 år ca.. Så møtte jeg en på min egen alder, uten barn, og vi ønsket å ha et felles, og nå er vi 5 mnd. på vei med et nytt nurk <3 så ble det iallefall to!
 
I første klasse spurte læreren vår om ka vi gjor når vi var 20. Eg svarte st eg var gift, hadde to unga og jobba som sirkusartist.
Sirkusartistkarriera la eg brått på hylla, sidan eg var redd for høgder og ikkje lika høge lydar. :banghead:
Men draumen og tankane om barn og giftermål har vedvart. Dagen eg fylte 30 blei den største krisa i mitt liv, verda raste for eg følte at eg verkeleg har faila som kvinne som ikkje har klart å bære eit barn til verda enda. Etter 4år prøving med noværande kjæreste (Og nokre år prøving med forge kjæreste) ville eg berre innsjå at eg måtte bu meg på eit liv utan nokon å gi all min kjærleik til. At eg skulle bli den mykje omtala catlady.
Men så, to månadar etter samanbråtet (på klokka ganske nøyaktig) sit eg med ein positiv test i handa. Og no er eg 26 fullgåtte veker på veg :Heartbigred
Livet smiler og alt er fantastisk! ☺️ Eg blei kanskje ikkje ung mor som eg ønska, men eg blir iallefall mamma til ein baby som er meir ønska enn noko i verda!
 
Faktisk ikke, men etter jeg fylte 30, skjedde det noe innvendig. Hvor behovet ble stort for å ivareta osv. Har ei på 14 år idag, men langt fra planlagt, men heller null anger. Men aldri kjent lysten skikkelig før etter fylte 30 :)
 
I første klasse spurte læreren vår om ka vi gjor når vi var 20. Eg svarte st eg var gift, hadde to unga og jobba som sirkusartist.
Sirkusartistkarriera la eg brått på hylla, sidan eg var redd for høgder og ikkje lika høge lydar. :banghead:
Men draumen og tankane om barn og giftermål har vedvart. Dagen eg fylte 30 blei den største krisa i mitt liv, verda raste for eg følte at eg verkeleg har faila som kvinne som ikkje har klart å bære eit barn til verda enda. Etter 4år prøving med noværande kjæreste (Og nokre år prøving med forge kjæreste) ville eg berre innsjå at eg måtte bu meg på eit liv utan nokon å gi all min kjærleik til. At eg skulle bli den mykje omtala catlady.
Men så, to månadar etter samanbråtet (på klokka ganske nøyaktig) sit eg med ein positiv test i handa. Og no er eg 26 fullgåtte veker på veg :Heartbigred
Livet smiler og alt er fantastisk! ☺️ Eg blei kanskje ikkje ung mor som eg ønska, men eg blir iallefall mamma til ein baby som er meir ønska enn noko i verda!

Åååh, dette var skikkelig flott å lese! Så glad på dine vegne!!! :D
Edit: Og det er aldri for sent å begynne med sirkus.. :excited001
 
Har alltid hatt ett ønske om barn og familie.
Da jeg var yngre sa jeg at innen jeg var 25 skulle jeg ha en mann jeg ville leve livet med og ha 2-3 barn.
Mannen fant jeg da jeg var 20, men barna ble det litt verre med da vi har hatt problemer med å bli gravide.:( Så 2-3 barn innen jeg ble 25 ble endret til hvertfall 1 barn innen jeg er 30...
Etter noen runder hos gyno, og på klinikk i Haugesund er vi nå 7mnd på vei med vårt første, veldig etterlengta nurk :Heartblue
Og vi er bare 28 år når nurket har forventet ankomstdato :Heartblue
 
Ja, alltid ønsket meg tre barn. De to første kom tidlig og nå kommer attpåklatten[emoji173]️[emoji108]
 
Alltid ønsket meg barn, men overrasket over at de kom så tidlig i livet. Venter overraskelse nummer 2 nå❤️
 
Alltid visst at det er husmor livet jeg helst har villet leve i alle år. Jeg og forloveden møttes når vi var 16 og 17, er nå på vårt 9 år sammen:Heartred Vi begynte å snakke om barn ganske tidlig og jeg kjente veldig at etter jeg ble 20 så var ønsket sterkt. Det ble mye frem og tilbake i mange år men jeg fikk dempet baby feberen med å få kjøpe inn litt babyklær innimellom :joyful: Det kommer jo godt med nå.

Nå får vi snart møte lille prinsessen vår som har termin om bare to uker:Heartpink
Nå blir jeg ikke hjemmeværende mamma men skal nyte permisjonen til det absolutt fulle!:happy:
 
Ja, jeg ville få de barna jeg skulle ha innen jeg ble 30. Er nå gravid med nummer to og er snart 29:) Har gått litt fram og tilbake på om jeg vil ha to eller tre, men har foreløpig landet på to. Så får det eventuelt bli en attpåklatt hvis vi skulle ønske nummer tre.
 
Back
Topp