Godt å være tilbake i rutiner igjen?

M

Moderator Eve

Guest
Mener å huske når jeg bodde alene med gutten at det å komme tilbake tiø rutiner etter en lang sommer var utrolig deilig. Noen som deler den med meg?
 
Både og og... Både for meg og barna.
Godt med rutine, savner å sove lenge og lange frokoster med ungene :) savna nok kveldsrutinen mer i ferien , det å ha alene tid.
Unger sent i seng og gjerne likt med meg selv...så den rutinen likte jeg å komme tilbake til:)

Men savner sommer , bading , soling og bare nyte , ikke rekke noe, ikke skole , matpakke, jobb, møter osv hehe
 
Både og og... Både for meg og barna.
Godt med rutine, savner å sove lenge og lange frokoster med ungene :) savna nok kveldsrutinen mer i ferien , det å ha alene tid.
Unger sent i seng og gjerne likt med meg selv...så den rutinen likte jeg å komme tilbake til:)

Men savner sommer , bading , soling og bare nyte , ikke rekke noe, ikke skole , matpakke, jobb, møter osv hehe


Helt enig med deg!
 
Med tre barn er rutiner alfa og omega! Og merker det at etter jeg ble alene med dem og flyttet alene så har det sklidd litt ut, siden jeg ikke kan dele meg selv i 3. Og noen alltid må vente på oppmerksomhet, og få hjelp fordi en av søsknene trenger meg mer akkurat da.

Så må nok få innarbeidet gode rutiner der, og også det at de to eldste må lære å gjøre ting på egenhånd sånn at vi får det koselig alle sammen uten masse kjas og mas.
 
Back
Topp