Tul

Håper det går bra for begge denne gangen. Alle sier jo liksom at det er sånn som skjer og det trenger ikke være noe galt og bla bla bla, men jeg kjøper det ikke helt. Må nesten se at det ikke skjer igjen, før jeg skal kjøpe den "forklaringen".:p

Ser jo det at mange mister i uke 9. Eller liksom 8+noe da. Og det er da morkaken skal begynne å ta gradvis over. Så da tenker jeg at det er i den prosessen det feiler. Men det kan jo sikkert skje en gang, men ikke den neste det også.
Heilt enig. Eg e konstant nervøs.
 
Jeg også. Hadde planer om å forholde meg til ny graviditet som ikke eksisterende frem til jeg evt så liv etter uke 11. Men det er ikke lett å la vær å glede seg litt til det som kanskje kan bli heller.
Nei heilt sant . Var sykemeldt hele forrige svangerskap. Livredd for d sko gå gale. Men heldigvis gikk d bra . Men skal snart til legen. For eg syns det e så vanskelig og gå på jobb. Så får me se ka legen seie. Har ny lege siden sist. Så må jo fortelle alt opp igjen. Ønsker ikke være sykemeldt hele svangerskapet. Men tenker litt frem til uke 12
 
Nei heilt sant . Var sykemeldt hele forrige svangerskap. Livredd for d sko gå gale. Men heldigvis gikk d bra . Men skal snart til legen. For eg syns det e så vanskelig og gå på jobb. Så får me se ka legen seie. Har ny lege siden sist. Så må jo fortelle alt opp igjen. Ønsker ikke være sykemeldt hele svangerskapet. Men tenker litt frem til uke 12

Håper du får det du trenger.:)

Jeg hadde ikke klart å gå hjemme. Er jobbdager som får tiden til å gå her.

Sist jeg fikk barn var jeg 23 år og lykkelig uvitende. Og det gikk jo bra også da. Men nå, ti år seinere, er det veldig mye tenk om, hva om. Særlig etter forrige gang. Også tok det jo evig lang tid å bli gravid igjen også.

Har nesten ingen symptomer nå heller, så ja. Det er ikke lett! Skulle ikke tro dette var noe kroppen vår var lagd for å gjennomføre.:p
 
Håper du får det du trenger.:)

Jeg hadde ikke klart å gå hjemme. Er jobbdager som får tiden til å gå her.

Sist jeg fikk barn var jeg 23 år og lykkelig uvitende. Og det gikk jo bra også da. Men nå, ti år seinere, er det veldig mye tenk om, hva om. Særlig etter forrige gang. Også tok det jo evig lang tid å bli gravid igjen også.

Har nesten ingen symptomer nå heller, så ja. Det er ikke lett! Skulle ikke tro dette var noe kroppen vår var lagd for å gjennomføre.:p
Har to små så dagene fyker uansett. Men føle d ik e rett at eg ska gå på jobb når eg tenke på det hele tiden og er redd. Ble sykemeldt 1 mnd. Tar og progesteron støtte( vaginal tbl) så håper der og hjelper. Gjor det forrige gang og. Du er 33? Det er jeg ogher blir jeg veldig fort gravid. De 3 gangene jeg mistet så var jeg gravid hver mnd.
 
Har to små så dagene fyker uansett. Men føle d ik e rett at eg ska gå på jobb når eg tenke på det hele tiden og er redd. Ble sykemeldt 1 mnd. Tar og progesteron støtte( vaginal tbl) så håper der og hjelper. Gjor det forrige gang og. Du er 33? Det er jeg ogher blir jeg veldig fort gravid. De 3 gangene jeg mistet så var jeg gravid hver mnd.

Ja, er 33. Tok ni måneder å bli gravid etter MA'en. Syv måneder å bli gravid før.

Håper jeg også kan få noe progesteronstøtte. Er for gammel til å miste og gå i mange måneder for å bli gravid igjen. Skal til gynekologen neste fredag.
 
Ja, er 33. Tok ni måneder å bli gravid etter MA'en. Syv måneder å bli gravid før.

Håper jeg også kan få noe progesteronstøtte. Er for gammel til å miste og gå i mange måneder for å bli gravid igjen. Skal til gynekologen neste fredag.
Ja be om det. Heldigvis slapp jeg det. Jeg var der for jeg ville ha en utredning etter å ha mista 3 ganger. Så var han så tilbydde det. Så nå ska eg gå på det til uke 10. Ingen så har sagt jeg må det denne gang, men jeg ønsker det selv.
 
Skal på TUL 8+0 denne gang (om spira sitter til da, hører med at jeg er fryktelig nervøs pga tidligere SA..)
Litt tilfeldig selve tidspunktet pga helg med nærmeste familie etterpå, og ser for meg det blir vanskelig å ikke avsløre graviditet da (det går litt vin med denne familien i helgene vi treffes [emoji38]). Så da vil vi gjerne ha sett om det er noe liv før vi forteller det.[emoji5] Gjorde det samme forrige svangerskap, den gang i uke 11, kjempekoselig å se en sprellende mini-baby den gang[emoji7]
 
Tenker å gjøre det samme som sist, tul i uke 12 ish [emoji4]
 
Back
Topp