Eiddwen
Forumet er livet
Takk[emoji254] Fått svar på din prøve?
Nei, tror jeg får det i morgen. Ulempen med sendeprøve.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk[emoji254] Fått svar på din prøve?
Nei, tror jeg får det i morgen. Ulempen med sendeprøve.![]()
Krysser fingrene[emoji5]

Har hatt absolutt null og nada symptomer til i dag. Er på rugedag 5 etter innsett av 6 dagers blasto på lørdag. Men i dag har jeg sååå mye murringer! Jeg får alltid veldig dårlige vibber av murringer, men vet det kan være et veldig godt tegn også.Hva merker dere i rugetiden? Jeg har hatt murringer helt siden de siste sprøytedagene, men nå er jeg 9 dpo og har ikke hatt murringer de siste dagene. Vet det ikke trenger bety noe, men synes det er rart når jeg har hatt det helt til nå. De ømme puppene og trøttheten er der enda, men det er bare crinonen fremdeles regner jeg med.

Jeg er egentlig ikke så veldig spent på det svaret.Testene mine er fortsatt fine, og nivået er ikke høyt nok til å si definitivt tvillinger. Så jeg må bare holde ut til UL om to uker.
![]()
Ser den, derfor jeg tror jeg gir meg med blodprøver nå. Føles lenge til UL bare, men som sykepleieren sa: ikke mye å se før den tid[emoji5]
Fryktelig trege uker i starten. Ja, tok en i morges som var blenda, så tok jeg en til nå når jeg kom hjem fra jobb. Det er en svak skyggestrek der om jeg har den i riktig lys og legger godvilja tilFikk du testet i dag? Hvordan gikk det?
Klemmer herfra
så jeg vil tørre å påstå at den også er negativ så langt 
Jeg velger å ta murringer som et godt tegn jegHar hatt absolutt null og nada symptomer til i dag. Er på rugedag 5 etter innsett av 6 dagers blasto på lørdag. Men i dag har jeg sååå mye murringer! Jeg får alltid veldig dårlige vibber av murringer, men vet det kan være et veldig godt tegn også.
Klarer bare ikke å la være å bli nervøs. Har egentlig vært nervøs for å ikke ha noen symptomer før nå, og nå når jeg merker at det foregår et eller annet blir jeg bare stresset for at det kan bety dårlig nytt.
Denne et ventetiden altså![]()
Hvordan går det med deg i dag?Spennende!
Skulle ikke teste jeg heller men klarte ikke å la være![]()
Like blenda både i dag tidlig og i ettermiddag. (11dpo)Hv
Hvordan går det med deg i dag?![]()
Det var nok bare ønsketenkning fra min side tror jeg. Nå som den har tørket ser jeg absolutt ingentingLike blenda både i dag tidlig og i ettermiddag. (11dpo)
Ser ovenfor at du óg hadde tilnærmet blenda.
Håper det dukker opp to fine streker hos deg snart
Jeg har gitt litt opp..får heller bli overasket om det skulle komme to streker. Begynt å planlegge neste innsett i hode![]()

Var faktisk ei som fikk positivt 15 dpo og, så ingenting er kjørt før mens kommer for fullt tenker jeg daFøler jeg bare ser positive tester 9-11dpo her inne på bv. Men med din researching får vi ha håpet med oss begge toDet var nok bare ønsketenkning fra min side tror jeg. Nå som den har tørket ser jeg absolutt ingenting
Leste en annen tråd som er et par år gammel, der fikk de aller fleste som fikk positivt svar, positivt etter 11 dpo, så tenker både du og jeg skal ta et par tester tilVar faktisk ei som fikk positivt 15 dpo og, så ingenting er kjørt før mens kommer for fullt tenker jeg da
![]()

Ja, samme her, var derfor jeg googlet litt rundt. Har vel mer eller mindre slått meg til ro med at noen får tidlig svar, mens andre må vente litt tilFøler jeg bare ser positive tester 9-11dpo her inne på bv. Men med din researching får vi ha håpet med oss begge to![]()
Nei det er ikke det.Ja, samme her, var derfor jeg googlet litt rundt. Har vel mer eller mindre slått meg til ro med at noen får tidlig svar, mens andre må vente litt tilIkke lett dette her!
Ja, det ligger mange drømmer og ønsker bak en test. Nesten rart når man tenker over det hvor mye strekene betyr. Det er bare to streker...men samtidig en helt ny verdenNei det er ikke det.
Man har jo forventinger på at neste test er det to streker på, men så er den like blenda, men man må jo bare teste en gang til for kaaanskje det dukker opp to streker neste gang
Myser jeg rett etter testen er tatt kan jeg se to streker, men det er ønsketenkning, kritthvit etter 3min![]()

Ja, burde sikkert ta det som et godt tegn. Kjenner virkelig spenningen stige, og tiden går sååååå saaaaakteJeg velger å ta murringer som et godt tegn jeghar hatt et par dager nå uten nesten noe, men i dag er de på plass igjen og det gir meg en slags ro av en eller annen grunn. Var kjempe stressa når jeg ikke merket så mye mer
Når tenkte du å teste?

Tiden går sakte jaJa, burde sikkert ta det som et godt tegn. Kjenner virkelig spenningen stige, og tiden går sååååå saaaaakte
Egentlig tenkte jeg å vente til testdato, for jeg tenkte at har jeg ikke fått mensen da så er det mest sannsynlig positivt, men så ble det jo påpekt at progynovaen uansett gjør at man ikke får blødning før man slutter så da kjente jeg at det kanskje begynte å friste med litt tidligere test allikevel. Har ikke kjøpt meg noen test enda da, og tenkte jeg skulle vente lengst mulig. Har ikke testdato før fredag om en drøy uke, men satte inn 6 dagers blasto, så i teorien skulle jeg kunne teste positivt til helgen. Men jeg skal nok prøve å holde meg
Kjedelig for deg med negative tester da
Når er original testdato for deg?
hvorfor har du testdato så sent? Vi ble enige om å begynne i dag, vel viten om at det sannsynligvis for tidlig, så tar det ikke tungt enda 
St. Olav setter testdato 14 dager etter innsett uansett har jeg inntrykk av? Så egentlig har jeg «tidlig» testdato, siden den er på dag 13Tiden går sakte jahvorfor har du testdato så sent? Vi ble enige om å begynne i dag, vel viten om at det sannsynligvis for tidlig, så tar det ikke tungt enda
Har testdato på mandag
![]()

Aah! Så de setter det uansett hvor mye embryoet har delt seg?St. Olav setter testdato 14 dager etter innsett uansett har jeg inntrykk av? Så egentlig har jeg «tidlig» testdato, siden den er på dag 13
Men jeg vet jo at jeg kan teste positiv lenge før testdato, så vi får se hvordan jeg klarer å holde meg. Er vanligvis ikke vill etter å teste, men kjenner allikevel at 8 dager til er lenge.
Masse lykke til med testingen fremover!![]()
takk det samme Ja, de gjør visst det, spurte ikke hvorfor men jeg vet det er veldig ulik praksis fra klinikk til klinikk, som med mye annet. Fikk du testdato ut ifra antall dager embryoet var?Aah! Så de setter det uansett hvor mye embryoet har delt seg?
Tusen takktakk det samme
![]()