Dere som samsover

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Dere som samsover (enda) , hvordan gjør dere det trygt når baby har begynt å krabbe/ komme seg framover? :confused: Tenker da ikke på egen dyne osv i sengen, men faren for fall ut av seng :D
Her krabber lillegutt på 8 mnd som ei gal med en gang han våkner i vår seng og spesielt når han våkner alene opp ( eks ved dagsoving) :wacky: Har flyttet sengen inn mot veggen, har sprinkelsengen på den andre siden av sengen vår og satte fram en svær pult det det er åpent - men han klarer allikavell nesten å klatre over den :wtf: Eldste kom i egen seng ved 6 mnd og andremann rundt 11 mnd , men di holdt seg i sengen liksom- det gjør ikke minstebroren :rolleyes:
Vil jo ikke at han skal skade seg heller!

Noen som vil dele noen fler ideer’? :D
 
Ta av siden på sprinkelsengen og bruk den som bedsidecrib. Da må barnet over deg for å komme ut, og dere kan fortsatt samsove. :)
 
Vi jobber med å slutte samsoving, og det går greit nok :) han styrer endel, men det er ifht magen og ikke pga (mangel på) nærkontakt :) han ble så kjapp etterhvert, at vi vågde ikke lengre :hilarious:
 
Vi jobber med å slutte samsoving, og det går greit nok :) han styrer endel, men det er ifht magen og ikke pga (mangel på) nærkontakt :) han ble så kjapp etterhvert, at vi vågde ikke lengre :hilarious:
Har tenkt litt samme tanken , men må bare `manne` meg opp til å få han opp i egen seng :nailbiting::hilarious:
 
Vi sover en dupp om morgenen sammen.
Vi flyttet senga vår inntil veggen. Føles tryggere da. Selv om jeg våkner med en gang hun rører på seg.
 
Her sover han i egen seng, men hvis han er sutrete (får tenner nå) så tar jeg han over i vår. I dag tidlig feks så våknet han 06.30 og da tok jeg han over i vår for litt kos før jeg hadde tenkt at vi skulle stå opp. Hva skjer? Lillemann inntar koseposisjonen og sovner... :) så da sov vi videre til 08.30
 
Bygger opp med dyner og puter på motsatt side av der jeg ligger. Hvis han våkner gir han vanligvis lyd fra seg, og jeg våkner også når han beveger seg mer. Men i dag morges våknet mannen min av at han lå på gulvet med ei pute under seg, så tror han hadde sklidd ned av senga med puta! :eek: Men han hadde visst ikke slått seg. o_O
 
Vi bygger opp med dobbeldyna på første duppen. Sprinkelsengen fungerer som en kant på høyre side og faren ligger på venstre side om natten. Samsover dere enda?
 
Madrass på gulvet og bruke veggen på besidecriben :p
 
Vi har henne innerst mot veggen ellers har vi henne i midten av oss eller så holder jeg rundt henne
 
Vi har madrass på gulvet nå
 
Samsover enda :wacky:

Vi også Hvordan gjør dere det sånn praktisk, har dere bedside bed eller noe sånt? Ammer du fortsatt på natt, for det gjør nemlig vi.. :dead: Han mini klatrer ned fra sengen selv uten problemer nå så sånn sett er det ikke noe farlig lenger heller..
 
Vi også Hvordan gjør dere det sånn praktisk, har dere bedside bed eller noe sånt? Ammer du fortsatt på natt, for det gjør nemlig vi.. :dead: Han mini klatrer ned fra sengen selv uten problemer nå så sånn sett er det ikke noe farlig lenger heller..
Han sover i midten av oss/inntil meg og ammes fortsatt på natt:D Ingen bedsidecrib, aldri hatt det før. Han kommer seg også greit ned av sengen selv:)
 
E sovner i senga si, men kommer alltid over til oss i løpet av natten. Ser ikke vitsen med å slutte enda :Heartred
 
Back
Topp