❤️ August 2018 ❤️

Hva koster det i Russland? Jeg har også fått anbefalt Russland:)

Selve ivf behandling:

Det kommer an på pakke/enkelt forsøk, donor eller egne egg. Enkelt 3000euro/ pakke med pay back garanti 9900....

Medisiner er ikke inkludert, men de er billigere i Russland.
Det finnes en spesiell avdeling av AVA klinikken, de samarbeider med Norge.

Side:
https://scanfert.com/no/prices/

Når det gjelder utredning anbefaler jeg å kontakte henne, for å få priser og anbefalinger.

Diana Obidnyak
The Head of International
Cooperation Department
AVA-PETER clinic
Obidnyak-DM@avaclinic.ru

Jeg er fra Russland, for meg var det litt enkelt, trengte ikke tolk)))
Utvidet sædprøve kostet ca. 400 nok, konsultasjon med genetikk-lege ca. 500 nok.

Vedlegg

• IMG_5958.jpg
    IMG_5958.jpg
    245,1 KB · Visninger: 129
Da ligger vi jo helt likt. Så gøy. Tusen takk og masse lykke til til deg og:) håper vi får ut masse gullegg og full uttelling begge to!
Tusen takk vi får satse på full klaff for begge. Tror ikke jeg får så mange egg ut, men får satse på gullegget. Har mange egg men de var på 10-16 mm på mandag. De vurderer uttak på fredag, men turde ikke ta sjansen, så da ble det torsdag. De sa heller ikke noe om innsett , så jeg håper bare jeg slipper unna OHSS:shy:

Tusen takk vi får satse på full klaff for begge. Tror ikke jeg får så mange egg ut, men får satse på gullegget. Har mange egg men de var på 10-16 mm på mandag. De vurderer uttak på fredag, men turde ikke ta sjansen, så da ble det torsdag. De sa heller ikke noe om innsett , så jeg håper bare jeg slipper unna OHSS:shy:
Ut ifra det du sier vil jeg tro at du får ut en god andel egg men jeg er jo ikke eksperten :pJeg hadde og mange egg i samme størrelse på kontroll og det ble sagt til meg at jeg kunne hatt uttak i dag men vil få flere modne egg ved uttak i morgen så da blir det det. Jeg har hatt lignende resultat på siste kontroll flere ganger og alltid fått ut masse egg. Mitt problem er egentlig at jeg får ut altfor mange så OHSS-trollet henger alltid over meg. Jeg har også hatt en runde alvorlig OHSS tidligere så vet dessverre alt for godt hvor ille det kan gå så håper du slipper unna. :Heartred Har klinikken en grense på hvor mange egg en får ut som gjør at de beslutter totalfrys?

Minitrille - Lykke til med uttak i dag! :)

Sil81 - Lykke til med innsett i dag. :)

Takk [emoji4]

Uttak gjennomført,fikk ut 18 egg. Da er det bare å vente på telefon i morgen om hvordan det har gått. Får da også informasjon om når
innsett blir [emoji4]

Tusen takk:)
Nå er det gjort. Her var det bare 2 egg igjen,der ett var bra og det andre var sånn passelig men for dårlig til å fryses.
Vi fikk da valget om å sette begge to inn for å styrke sjangsene våre.
Det var ett overraskende spørsmål ,som vi ikke hadde trodd ble aktuelt for oss.
Men nå ruger jeg på 2. Så da krysser vi fingre for at det blir ihvertfall 1 som fester seg og blir der. 2 er seff velkommen om vi skulle være så heldig.
Testdag 8/9.

Takk [emoji4]

Uttak gjennomført,fikk ut 18 egg. Da er det bare å vente på telefon i morgen om hvordan det har gått. Får da også informasjon om når
innsett blir [emoji4]

Gratulerer med flott fangst! :)

Tusen takk:)
Nå er det gjort. Her var det bare 2 egg igjen,der ett var bra og det andre var sånn passelig men for dårlig til å fryses.
Vi fikk da valget om å sette begge to inn for å styrke sjangsene våre.
Det var ett overraskende spørsmål ,som vi ikke hadde trodd ble aktuelt for oss.
Men nå ruger jeg på 2. Så da krysser vi fingre for at det blir ihvertfall 1 som fester seg og blir der. 2 er seff velkommen om vi skulle være så heldig.
Testdag 8/9.

Gratulerer som dobbeltruger. :)

Fikk svar på hcg-prøve fra mandag, 259 var den 14 dpo. Tok ny i dag. Jeg tror det bare er én som har festet seg da, men får vel vente og se dagens tall også da.:)

Fikk svar på hcg-prøve fra mandag, 259 var den 14 dpo. Tok ny i dag. Jeg tror det bare er én som har festet seg da, men får vel vente og se dagens tall også da.:)

Har tenkt på deg!! Det er jo veldig høyt og fint[emoji254] Veldig betryggende..

Jeg tar ny blodprøve hos riksen imorgen og får svar litt senere på dagen.. Spent[emoji5]

Har tenkt på deg!! Det er jo veldig høyt og fint[emoji254] Veldig betryggende..

Jeg tar ny blodprøve hos riksen imorgen og får svar litt senere på dagen.. Spent[emoji5]

Ja, det var fint. :) Ikke så høyt at jeg mistenker to da, men vi får se. Spent på ditt tall i morgen. :)

De ringte meg akkurat og sa at av de tre de hadde dyrket videre var det ingen som hadde klart seg til frysestadiet.. Ble litt trist med en gang for da føler jeg automatisk at oddsene og kvaliten på de som er satt inn er dårligere også. Men får nå bare håpe!

Har lest at HCG verdi ikke nødvendigvis betyr en eller to, vi får bare krysse fingrene[emoji175]

Neida, men de her inne som jeg vet om har hatt høyt tall med tvillinger. :p

Må uansett vente på UL. :)

De ringte meg akkurat og sa at av de tre de hadde dyrket videre var det ingen som hadde klart seg til frysestadiet.. Ble litt trist med en gang for da føler jeg automatisk at oddsene og kvaliten på de som er satt inn er dårligere også. Men får nå bare håpe!

De velger de beste til innsett. Det er mange som kun har hatt ett embryo igjen - og det er gullegget. Jeg krysser fingrene for at de valgte rett embryo inn. :Heartred

Hva merker dere i rugetiden? Jeg har hatt murringer helt siden de siste sprøytedagene, men nå er jeg 9 dpo og har ikke hatt murringer de siste dagene. Vet det ikke trenger bety noe, men synes det er rart når jeg har hatt det helt til nå. De ømme puppene og trøttheten er der enda, men det er bare crinonen fremdeles regner jeg med.

Hva merker dere i rugetiden? Jeg har hatt murringer helt siden de siste sprøytedagene, men nå er jeg 9 dpo og har ikke hatt murringer de siste dagene. Vet det ikke trenger bety noe, men synes det er rart når jeg har hatt det helt til nå. De ømme puppene og trøttheten er der enda, men det er bare crinonen fremdeles regner jeg med.
Sist jeg var ruger (ble barn ut av det forsøket) hadde jeg ingen symptom. Kanskje en kvise eller no. That's it. 12 dpo var jeg litt kvalm og vondt i korsryggen. Positiv test dagen etterpå.

Nå er jeg trett, blir fort irritert, må ofte på do, en kvise har dukket opp og sinnsyke smerter i korsryggen både i går og i dag. (Har normalt sett vondt der når jeg går lengre turer/støvsuger osv, men har ikke gjort det nå de siste dagene).
Er 10 dpo i dag, går på Lutinus.

Når har du planer om å teste?

Back
Topp