Er det noe man må huske på til uttak? [emoji4]
Legitimasjon, sædprøve + skjema, tom blære, og skjema/bekreftelse dere skulle skrive under på begge to [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe man må huske på til uttak? [emoji4]
Fortsetter dere med Crinone etter 14 dager?
Jeg har bare fått til ut i dag av Riksen og er usikker på om det er greit å slutte helt..
Fortsetter dere med Crinone etter 14 dager?
Jeg har bare fått til ut i dag av Riksen og er usikker på om det er greit å slutte helt..
Jeg fikk beskjed om at det var greit å slutte etter 14 dager, men jeg hadde mer igjen, så trappet ned over en ukes tid etter det. Kroppen skal i utgangspunktet produsere nok progesteron selv, men hvis du føler deg usikker, kan du kanskje spørre om resept på mer? Eller hvis du har progesteronkrem eller wild yam tilgjengelig, er jo det også en mulig nedtrapping.
Det skal i utgangspunktet være greit å slutte, men jeg pleier å trappe litt ned på slutten. (Pga. tidligere aborter skal jeg ta til uke 12, men man renger vanligvis ikke det altså.)
Takk[emoji254] leser at mange gjør det og blir ubesluttsom.. Vil jo så gjerne at det skal holde denne gangen..

Spennende! Får håpe at streken blir sterkere hver dag!
Nei, jeg tør ikke enda, er redd for at jeg kan bli veldig skuffet om den er negativ![]()
Jeg tok en test i dag morges, Clear Blue Early, og den var blendahvit...er vel 9 DPO i dag med uttak mandag 20/8 og innsett 22/8?
Jeg har aldri fått positiv test så tidlig.8 dpo er det vel, uttak er dag 0 tror jeg? Veldig tidlig med andre ord, trenger ikke være et dårlig tegn!Jeg tok en test i dag morges, Clear Blue Early, og den var blendahvit...er vel 9 DPO i dag med uttak mandag 20/8 og innsett 22/8?
Jeg kan settes på ikke gravid [emoji17] Gratulerer så mye til alle som har blitt/blir gravide denne runden, og masse lykke til til dere andre [emoji173]️

Jeg tok en test i dag morges, Clear Blue Early, og den var blendahvit...er vel 9 DPO i dag med uttak mandag 20/8 og innsett 22/8?
Jag går gjennom utredning i Russland nå, bare just i case legene her klarer ikke å endre på behandlingen min...
Da måtte jeg ta 15 forskjellige analyser (utvidet infeksjonstest, 3 ultralyder, celleprøver, kardioprøve og genetisk tester) og mannen måtte gå gjennom mange prøver også. Nå venter vi på kromosomprøvе for begge to.
Kan fremdeles være for tidlig som flere her sierJeg tok en test i dag morges, Clear Blue Early, og den var blendahvit...er vel 9 DPO i dag med uttak mandag 20/8 og innsett 22/8?

Kan fremdeles være for tidlig som flere her sierenten har embryoet nettopp festet seg og kroppen har ikke produsert nok HCG, ellers er det ikke helt ferdig med implantasjonen. Jeg har ikke testet i dag heller da jeg regner med at den er negativ. Men, da vet du i alle fall at ovitrellen er helt ute av kroppen og du slipper å lure om testen er positiv når strekene dukker opp igjen
Fortsett å teste, så får du riktig svar om noen dager
jeg skal begynne å teste på torsdag, men må helt ærlig si at jeg blir veldig overrasket om den er positiv så tidlig
ta en titt på denne, kan være en grei pekepinn
Vis vedlegget 272596
Godt å høreTakk, nå følte jeg meg litt lettere til sinns.. denne ventingen går helt til hodet på meg, sikkert fordi det betyr så innmari mye..har kjent litt murringer innimellom i dag, men det kan jo peke i begge retninger... :/
jeg har hatt en del murringer egentlig siden før uttaket, men i dag og i går merket jeg nesten ikke noen ting. Prøver å ikke henge meg noe opp i det fordi det trenger ikke å bety noe verken den ene eller den andre veien. Men, ja, ikke lett den prosessen herJeg hoppet også over til september gruppa. Har uttak til Torsdagen. Lykke til med uttakDagens kontroll unnagjort og alt er fortsatt fint men fremdeles en del folikler som bør få noen flere dager på seg. Mannen - han var legens assistent under kontrollen [emoji23] - telte seg frem til ca 10 egg på venstre og 12 egg på høyre side. Det store spørsmålet ble om vi skulle gå for uttak onsdag eller torsdag. Ble det onsdag ville vi få ut en grei andel modne egg og mulighet for innsett dag 2 eller 5. Ble det torsdag ville det bli flere modne egg men kun mulighet for innsett på dag 5. Etter en diskusjon mellom lege og lab endte vi på uttak torsdag og innsett først over helgen. Jeg synes det er litt skummelt å dyrke alt til blasto men siden vi har mistet 3 ganger nå er det nok like greit å gjøre det slik.
Ellers blir det å gi på med ovitrelle og satse på det beste. Jeg har jo forhistorie med OHSS så vet nøyaktig hvilke symptomer jeg skal kjenne etter så får det heller bli totalfrys om det blir helt krise men jeg tror egentlig det skal gå fint ut ifra erfaringene mine.
Nå får jeg bare hoppe over i septembergruppa siden innsett bikker over i ny måned. Lykke til alle og hurra for alle gravide [emoji173][emoji173]

Denne gangen har der vært lite symptomer, blei plutselig kvalm i helga men ikkje noke meir enn det. Ellers er det murring, så har egentlig berre venta på at mensen skal dukke opp.Bringebærpudding og Lolloen hvordan går det med dere? Dere hadde jo innsett dagen etter meg og litt nysgjerrig å høre siden vi er så likt i løypa[emoji846]