Å, hurra! Gratulerer så mye!Hadde kontrolldag i dag og fikk akkurat telefon fra Riksen. Gravid i uke 4 og hcg på 235. Ny blodprøve på torsdag (etter eget ønske) og første ultralyd 17.09[emoji5] Nå er det bare å håpe dette holder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, hurra! Gratulerer så mye!Hadde kontrolldag i dag og fikk akkurat telefon fra Riksen. Gravid i uke 4 og hcg på 235. Ny blodprøve på torsdag (etter eget ønske) og første ultralyd 17.09[emoji5] Nå er det bare å håpe dette holder
Oj, så spennende! Masse lykke til i rugetiden!Da er jeg også ruger! Fikk inn to fine egg i dag. Det ene var 7-delt og det andre var 9-delt. Så dyrker de videre 3 stk også, men de var ikke like gode sa de. Sååå spennende altså! [emoji173]️
Jeg har ikke tatt samlebilde, men dette er dagens.
Vis vedlegget 272462
Vi er jo helt likt! Det er gøy.![]()
Å, hurra! Gratulerer så mye!![]()
Så fin strek[emoji7]
Jeg er spent på din, var det stor forskjell fra tidligere? Stigningen har variert litt fra dag til dag, strimler er ikke så nøyaktige.
Jeg tok samlebilde nå:
Vis vedlegget 272463
Ser veldig like ut som mine tester. Dagens test var noe svakere enn i går, men sykepleier mente HCG på 235 var veldig bra og tydet på at alt var fint[emoji5]
Prikkeliten - Lykke til på kontroll!
Venessiela - Lykke til med uttak!
Mh90 og wag - Lykke til med innsett!![]()
Tusen takk [emoji4] Er akkurat ferdig nå, så da er jeg offisielt ruger [emoji173]️
Da er jeg også ruger! Fikk inn to fine egg i dag. Det ene var 7-delt og det andre var 9-delt. Så dyrker de videre 3 stk også, men de var ikke like gode sa de. Sååå spennende altså! [emoji173]️
Ser veldig like ut som mine tester. Dagens test var noe svakere enn i går, men sykepleier mente HCG på 235 var veldig bra og tydet på at alt var fint[emoji5]
Vis vedlegget 272468
De to siste er fra i dag. Tydeligvis er kveldsprøven mye sterkere enn morgenprøven, så da stresser jeg ikke like mye[emoji28]
Wow! Den kveldstesten der var mye sterkere enn min (men ulike merker da, så ikke helt til å sammenligne). Du kan Google hvilken hcg-kalkulator som helst. Verdien din er helt tipp topp!
Gratulerer!![]()
Ja, ble litt overrasket.. stor forskjell fra i morges[emoji4] Men ser bra ut[emoji16] Har allerede googlet.. nå spørs det om det er to[emoji12]
Masse lykke til med uttak, innsett og ruging!Dagens kontroll unnagjort og alt er fortsatt fint men fremdeles en del folikler som bør få noen flere dager på seg. Mannen - han var legens assistent under kontrollen [emoji23] - telte seg frem til ca 10 egg på venstre og 12 egg på høyre side. Det store spørsmålet ble om vi skulle gå for uttak onsdag eller torsdag. Ble det onsdag ville vi få ut en grei andel modne egg og mulighet for innsett dag 2 eller 5. Ble det torsdag ville det bli flere modne egg men kun mulighet for innsett på dag 5. Etter en diskusjon mellom lege og lab endte vi på uttak torsdag og innsett først over helgen. Jeg synes det er litt skummelt å dyrke alt til blasto men siden vi har mistet 3 ganger nå er det nok like greit å gjøre det slik.
Ellers blir det å gi på med ovitrelle og satse på det beste. Jeg har jo forhistorie med OHSS så vet nøyaktig hvilke symptomer jeg skal kjenne etter så får det heller bli totalfrys om det blir helt krise men jeg tror egentlig det skal gå fint ut ifra erfaringene mine.
Nå får jeg bare hoppe over i septembergruppa siden innsett bikker over i ny måned. Lykke til alle og hurra for alle gravide [emoji173][emoji173]
Dagens kontroll unnagjort og alt er fortsatt fint men fremdeles en del folikler som bør få noen flere dager på seg. Mannen - han var legens assistent under kontrollen [emoji23] - telte seg frem til ca 10 egg på venstre og 12 egg på høyre side. Det store spørsmålet ble om vi skulle gå for uttak onsdag eller torsdag. Ble det onsdag ville vi få ut en grei andel modne egg og mulighet for innsett dag 2 eller 5. Ble det torsdag ville det bli flere modne egg men kun mulighet for innsett på dag 5. Etter en diskusjon mellom lege og lab endte vi på uttak torsdag og innsett først over helgen. Jeg synes det er litt skummelt å dyrke alt til blasto men siden vi har mistet 3 ganger nå er det nok like greit å gjøre det slik.
Ellers blir det å gi på med ovitrelle og satse på det beste. Jeg har jo forhistorie med OHSS så vet nøyaktig hvilke symptomer jeg skal kjenne etter så får det heller bli totalfrys om det blir helt krise men jeg tror egentlig det skal gå fint ut ifra erfaringene mine.
Nå får jeg bare hoppe over i septembergruppa siden innsett bikker over i ny måned. Lykke til alle og hurra for alle gravide [emoji173][emoji173]

Takk. Jeg har i utgangspunktet troen på blasto. Satt inn blasto på to FER og på forrige ferskforsøk og ble gravid hver gang men så er det det med å holde på det da [emoji85] vi får håpe på det besteLykke til i september. Håper blasto fungerer supert for deg. [emoji813]red
Takk. Jeg har i utgangspunktet troen på blasto. Satt inn blasto på to FER og på forrige ferskforsøk og ble gravid hver gang men så er det det med å holde på det da [emoji85] vi får håpe på det beste![]()