❤️ August 2018 ❤️

Takk, det går fint altså [emoji173]️ Sånt skjer dessverre. Man hører det skje med andre, men nå var det altså min tur. Satser på at det går bedre når jeg prøver igjen neste gang. Fikk jo heldigvis tre blastoer på frys. Satser på at det er et søsken blant de [emoji173]️

Det er fryktelig leit selv om det er nokså vanlig å miste. :( Håper det er et termingull på frys nå. :Heartred

Du kan egentlig fjerne meg fra den gravidlisten her. Jeg har hatt en MA. Så da tipper jeg at jeg må vente til november før jeg prøver igjen. Hyggelig å se at så mange har blitt gravide, og lykke til dere andre [emoji4]
Det var leit å høre :( Masse lykke til videre!

Du kan egentlig fjerne meg fra den gravidlisten her. Jeg har hatt en MA. Så da tipper jeg at jeg må vente til november før jeg prøver igjen. Hyggelig å se at så mange har blitt gravide, og lykke til dere andre [emoji4]

Så trist. Bra du greier å være positiv og tenker fremover[emoji254]

Hadde kontrolldag i dag og fikk akkurat telefon fra Riksen. Gravid i uke 4 og hcg på 235. Ny blodprøve på torsdag (etter eget ønske) og første ultralyd 17.09[emoji5] Nå er det bare å håpe dette holder

Var det blodprøven i dag? :) Så bra! Blir spennende å høre stigningen til torsdag. Dette skal holde! :D

Har du testet i dag?:p
Ja... testegal som jeg er, tok jeg en RFS strimmel i dag morges.. men den har følsomhet på 25 (den i går hadde på 10).. hvis jeg kikket skikkelig godt etter kunne jeg se antydning til en svak strek. Tenkte å kjøpe en clear blue med sensitivitet 10 på vei hjem fra jobb :) har du?

Ja, det var det[emoji5] Spent på å høre hvordan det går med deg

Høres ut som super verdi 14 dpo. :D Og gøy med UL-dato.

Jeg skal spørre legen min om å få ta blodprøver jeg og. Strekene på testene blir hvert fall sterkere og sterkere, så alt ser bra ut.

Ja... testegal som jeg er, tok jeg en RFS strimmel i dag morges.. men den har følsomhet på 25 (den i går hadde på 10).. hvis jeg kikket skikkelig godt etter kunne jeg se antydning til en svak strek. Tenkte å kjøpe en clear blue med sensitivitet 10 på vei hjem fra jobb :) har du?
Spennende! Får håpe at streken blir sterkere hver dag!
Nei, jeg tør ikke enda, er redd for at jeg kan bli veldig skuffet om den er negativ o_O

Høres ut som super verdi 14 dpo. :D Og gøy med UL-dato.

Jeg skal spørre legen min om å få ta blodprøver jeg og. Strekene på testene blir hvert fall sterkere og sterkere, så alt ser bra ut.

Jeg fikk ny blodprøve fordi jeg sa jeg hadde noe lavere verdi på strimmeltestene i dag, enn tidligere denne uken.. ble litt stresset av det[emoji5]

Du kan jo eventuelt si noe lignende hvis de ikke vil gi deg ny blodprøve [emoji175]

Jeg fikk ny blodprøve fordi jeg sa jeg hadde noe lavere verdi på strimmeltestene i dag, enn tidligere denne uken.. ble litt stresset av det[emoji5]

Du kan jo eventuelt si noe lignende hvis de ikke vil gi deg ny blodprøve [emoji175]

Jeg fikk ta blodprøve hos fastlegen i dag og på onsdag. :D

Har du bilder av strimlene?

Så kult!! Fikk du vite verdiene?

Jeg har bilde hjemme, kan sende etter jobb[emoji5]

Får svaret i morgen forhåpentligvis. :)

Ja, legg ut bilde etterpå. :D

Vil gjerne se dine også, litt gøy å sammenligne siden vi er så likt i dette løpet
emoji3.png

Jeg har ikke tatt samlebilde, men dette er dagens. :)

IMG_4801.JPG

Vi er jo helt likt! Det er gøy. :D

Da er jeg også ruger! Fikk inn to fine egg i dag. Det ene var 7-delt og det andre var 9-delt. Så dyrker de videre 3 stk også, men de var ikke like gode sa de. Sååå spennende altså! [emoji173]️

Gratulerer som dobbeltruger. :D

Back
Topp