Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter i bilen med tre timer hjem.
Men må se den etterpå![]()
Den ser jo såååå lang utdet har jeg jo ikke tålmodighet til

Jeg fikk intravenøse medisiner nå i august, pillemiksen funket ikke overhode første runde så jeg lå og anspente meg noe voldsomt og fikk ikke med meg noe, denne gangen fikk jeg masse snacks i armen og klarte faktisk få med meg hva som skjedde og telling av egg osvDet var veldig interessant å se! La merke til at de brukte generell anestesi under uttak, her er det jo bare lokalbedøvelse, men det har kanskje forandret seg i England også iløpet av de 6 årene siden denne dokumentaren ble laget... Takk for tipset! Verdt å sette av en time for![]()
Bra de ga deg iv da! Men da var du jo fortsatt våken, på denne dokumentaren ble kvinnene lagt i narkose...gruer meg veldig til uttaket og håper jeg også evt kan få beroligende iv [emoji85]Jeg fikk intravenøse medisiner nå i august, pillemiksen funket ikke overhode første runde så jeg lå og anspente meg noe voldsomt og fikk ikke med meg noe, denne gangen fikk jeg masse snacks i armen og klarte faktisk få med meg hva som skjedde og telling av egg osv![]()
Det er fortsatt vanlig i utlandetBra de ga deg iv da! Men da var du jo fortsatt våken, på denne dokumentaren ble kvinnene lagt i narkose...gruer meg veldig til uttaket og håper jeg også evt kan få beroligende iv [emoji85]
Skulle ønske det var det her også [emoji28]Det er fortsatt vanlig i utlandet![]()
Så den dokumentaren i går. Måtte felle noen tårer jeg også xD Gru-gleder meg til å starte opp.
Anbefaler også denne dokumentaren: https://www.youtube.com/watch?v=Fda5rigma14