❤️ August 2018 ❤️

Gratulerer til alle som er blitt gravide.Jeg er litt usikker på om jeg hører til her eller i september. Er på 5 dagen med menopur nå

Gratulerer til alle som er blitt gravide.Jeg er litt usikker på om jeg hører til her eller i september. Er på 5 dagen med menopur nå

Da havner du nok med innsett i september ja, blant de aller første der. :D

Jeg har snakket med klinikken i dag, og fått time til UL 14. september. 3 lange uker til! :nailbiting: Og fått en fin digital test i dag.

Vedlegg

• 20180824_060023~2.jpg
    20180824_060023~2.jpg
    489,2 KB · Visninger: 98
Tror dere jeg kan få en ny lap, tre år siden sist.. Kanskje det kan være nyttig med en ny? Endoen kan jo ha blitt værre på tre år?

Ferdig med uttak, og formen begynner å bli bedre. Bare meg som blir veldig dårlig etterpå? Kastet opp på vei hjem,heldigvis med spyposer i bilen.
Vi fikk ut 17 egg, blir innsett på onsdag om det utvikler seg bra. Tlf i morgen kl 9.

Ferdig med uttak, og formen begynner å bli bedre. Bare meg som blir veldig dårlig etterpå? Kastet opp på vei hjem,heldigvis med spyposer i bilen.
Vi fikk ut 17 egg, blir innsett på onsdag om det utvikler seg bra. Tlf i morgen kl 9.

Gratulerer med flott uttak! Hadde en del vondt etterpå, men ikke kvalm nei. Kan hende det er smertestillende du reagerer på?

Gratulerer med flott uttak! Hadde en del vondt etterpå, men ikke kvalm nei. Kan hende det er smertestillende du reagerer på?

Meget mulig, har det like gale hver gang. Fikk kvalmetbl før vi dro hjem i dag, men den var jo så søt at jeg følte det ble verre.
Spennende å se hvor mange egg som utvikler seg bra, hadde vært godt å få noen på frys( det har vi aldri fått) .

Gratulerer [emoji4]
Får dere innsett selvom du fikk ut over 15?

Meget mulig, har det like gale hver gang. Fikk kvalmetbl før vi dro hjem i dag, men den var jo så søt at jeg følte det ble verre.
Spennende å se hvor mange egg som utvikler seg bra, hadde vært godt å få noen på frys( det har vi aldri fått) .

Blir veldig spennende, håper dere får noe på frys!!

Hvordan gikk det med deg? [emoji169]
Denne skulle til wag,hehe.

Wow så flott! Jeg er også så fornøyd her [emoji5] Fikk ut 14 egg i dag, og planlegger innsett på mandag. Vi får tilbud om to inn også om det er to som er gode nok Jeg er som vanlig ikke dårlig i det hele tatt [emoji23] Nå er det tredje uttak og kjenner kun litt ubehag der nede når jeg reiser meg. Men er ellers i veldig god form. Håper eggene våre utvikler seg fint og god bedring til deg! [emoji173]️

Hei jenter. Jeg har hatt en lang pause fra forumet, men er nå tilbake. Vi hadde innsett av blastocyste nr 3 hos Maigaard 11 august. Fikk positiv test 4 dager etter [emoji3] og positiv igjen på testdag på mandag 20. Nå krysser vi alt for at det holder hele veien denne gangen.

Tror dere jeg kan få en ny lap, tre år siden sist.. Kanskje det kan være nyttig med en ny? Endoen kan jo ha blitt værre på tre år?

Jeg fikk ny lap med en gang når jeg ba om det. Da var det syv år siden sist og jeg hadde begynt å få veldig klare symptomer på at Endometriosen hadde spredt seg mye. Jeg føler meg ganske letta både fordi jeg har mindre smerter enn før operasjon og har mer tro på forsøkene fordi jeg føler miljøet er bedre for et embryo. Klinikkene har dog liten tro på at lap i stor grad hjelper til med å lykkes med assistert så det går nok mer på det mentale hos meg:) Fikk også min aller første positive graviditetstest på innsettet etter lap, så selv om det ikke gikk bra hele veien har jeg likevel en liten tanke om at noe har blitt bedre inni der:)

Har ikke kommet meg inn på forumet på noen dager nå på grunn av noe feil med brukeren min men herreguuud så fantastisk med mange som har lykkes! Masse masse gratulerer til alle sammen:)

Jeg ser noen har fått kjipe beskjeder og resultater også føler med dere. Det er røft når det står på men som mange er inne på, det hjelper å begynne å legge en plan for neste steg etter et par dager med snørr tårer og litt sinne...

Vi må bare tenke at en dag blir det vår tur:)

Jeg har snakket med klinikken i dag, og fått time til UL 14. september. 3 lange uker til! :nailbiting: Og fått en fin digital test i dag.

Hurra! :D Dette ble en nydelig solskinnshistorie. :Heartred

Jeg snakket med både Porsgrunn og endo-legen min om dette. Begge steder ville at jeg skulle vente. Ny lap gir risiko for nytt arrvev (og da kan endo vokse i arrvevet også). Så de ønsker jo ikke å gå inn unødig.

Om du derimot merker godt at endoen plager deg eller har blitt verre siden forrige lap kan det hende det er lurt.

Jeg ville nok uansett bedt om lap før siste offentlige forsøk, men nå ser det ut som jeg slipper.

Kan visst bli kvalm av medisinene ja, jeg har ikke opplevd det selv, men jeg har hørt om andre her inne som opplever det samme. :(

Gratulerer med 17 egg ut! :D

Wow så flott! Jeg er også så fornøyd her [emoji5] Fikk ut 14 egg i dag, og planlegger innsett på mandag. Vi får tilbud om to inn også om det er to som er gode nok Jeg er som vanlig ikke dårlig i det hele tatt [emoji23] Nå er det tredje uttak og kjenner kun litt ubehag der nede når jeg reiser meg. Men er ellers i veldig god form. Håper eggene våre utvikler seg fint og god bedring til deg! [emoji173]️

Gratulerer med 14 egg ut! :D

Back
Topp