Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer til alle som er blitt gravide.Jeg er litt usikker på om jeg hører til her eller i september. Er på 5 dagen med menopur nå
Ferdig med uttak, og formen begynner å bli bedre. Bare meg som blir veldig dårlig etterpå? Kastet opp på vei hjem,heldigvis med spyposer i bilen.
Vi fikk ut 17 egg, blir innsett på onsdag om det utvikler seg bra. Tlf i morgen kl 9.
Gratulerer med flott uttak! Hadde en del vondt etterpå, men ikke kvalm nei. Kan hende det er smertestillende du reagerer på?
Ferdig med uttak, og formen begynner å bli bedre. Bare meg som blir veldig dårlig etterpå? Kastet opp på vei hjem,heldigvis med spyposer i bilen.
Vi fikk ut 17 egg, blir innsett på onsdag om det utvikler seg bra. Tlf i morgen kl 9.
Meget mulig, har det like gale hver gang. Fikk kvalmetbl før vi dro hjem i dag, men den var jo så søt at jeg følte det ble verre.
Spennende å se hvor mange egg som utvikler seg bra, hadde vært godt å få noen på frys( det har vi aldri fått) .
Hvordan gikk det med deg? [emoji169]
Denne skulle til wag,hehe.
Tror dere jeg kan få en ny lap, tre år siden sist.. Kanskje det kan være nyttig med en ny? Endoen kan jo ha blitt værre på tre år?
Jeg har snakket med klinikken i dag, og fått time til UL 14. september. 3 lange uker til!Og fått en fin digital test i dag.

Tror dere jeg kan få en ny lap, tre år siden sist.. Kanskje det kan være nyttig med en ny? Endoen kan jo ha blitt værre på tre år?
Wow så flott! Jeg er også så fornøyd her [emoji5] Fikk ut 14 egg i dag, og planlegger innsett på mandag. Vi får tilbud om to inn også om det er to som er gode nok Jeg er som vanlig ikke dårlig i det hele tatt [emoji23] Nå er det tredje uttak og kjenner kun litt ubehag der nede når jeg reiser meg. Men er ellers i veldig god form. Håper eggene våre utvikler seg fint og god bedring til deg! [emoji173]️