Krysser fingrene for deg!![]()
Takk[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sinke selv jegGRTULERER til alle dere gravide!!! Det er helt fantastisk. Jeg blir så glad på deres vegne. Det er dere alle vel undt etter mye hard jobbing som tar på både fysisk og psykisk
Jeg føler meg som DEN sinken sammenlignet med dere. Stimulerer enda men kontroll i morgen. Innstilt på ny kontroll rett over helgen men forventer uttak neste uke. Om det blir innsett helt på tampen av august eller om jeg må bikke over i september vet jeg ikke men det står nok litt på om de vil dyrke til blasto eller sette inn før. Vi får bare se.
Merker at ting skjer ihvertfall, og er ganske sikker på at venstre eggstokk er ledende denne gangen også. Den svikter aldri (den alene gav meg 20 egg sist... og høyre gav "bare" 10 - håper på betraktelig færre denne gangen.)
Gratulerer så myehvor mange dpo er dette?
nei vi har ikke så mye valg. Tenk så digg om vi kunne styrt dette helt selv da :-DSinke selv jegIkke så mye vi kan styre selv i dette gamet
Lykke til med kontroll
![]()
Der er det ingen tvil, gratulerer så mye!!![]()
Spennende om det er en eller to.. når er tul?
![]()
Ikke santnei vi har ikke så mye valg. Tenk så digg om vi kunne styrt dette helt selv da :-D
Har du hatt innsett?
Det er jo ikke lenge tilTakk!
Jeg har ikke meldt inn graviditeten enda, så har ikke fått en avtale altså.Satser på en TUL i løpet av den uken som starter 10. september.
Så gøyIkke santJa nettopp nå, kl 11.50
![]()
Da er jeg endelig ruger!
Satt inn 8 cellet (3 dgrs). Var 10 cellet ved nedfrysing, så mistet to.
Cellene som var igjen var sterke celler sa hun, men jeg er litt sånn ''det går nok ikke da egget ikke er perfekt''. Sist FER var egget fortsatt 10 cellet ved innsett (som resulterte i lille som snart er 8mnd).
Lil-17 - #1 FER (#1 ICSI) - søskenforsøk - naturligsyklus - Testdato 6/9 - to barn før
Da er jeg endelig ruger!
Satt inn 8 cellet (3 dgrs). Var 10 cellet ved nedfrysing, så mistet to.
Cellene som var igjen var sterke celler sa hun, men jeg er litt sånn ''det går nok ikke da egget ikke er perfekt''. Sist FER var egget fortsatt 10 cellet ved innsett (som resulterte i lille som snart er 8mnd).
Lil-17 - #1 FER (#1 ICSI) - søskenforsøk - naturligsyklus - Testdato 6/9 - to barn før
Det er jo ikke lenge til![]()

TakkSå gøyGratulerer! Må det ha vett nok til å skjønne at det nå skal grave seg godt ned og bli der i 9 måneder
![]()
Sant det.. merker det mer nå når jeg selv rugerNeida, men de første nervepirrende ukene går ekstremt sakte.![]()

Gratulerer
Sant det.. merker det mer nå når jeg selv ruger![]()