Jeg er så sliten...

Lilth

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Junilykke 2022
Vi sa farvel til den lille babyen vår 22juni, 15 uker ut i svangerskapet.
Tiden etter har egentlig gått greit, jeg blødde friskt i tre uker, med en del klumper, før det gikk over til spotting.
Jeg fikk en GU og det ble bekreftet rester etter fødsel, fikk en cytotek kur som ikke funket og ventet..
Litt over 6 uker etter fødsel fikk jeg mensen. Litt sterker enn jeg er vant til, men det gikk fint. Til dag 3 hvor jeg trodde jeg skulle blø ihjel..
Det roet seg etter noen dager, men nå har jeg snart blødd i 3 uker!!

Jeg er så sliten! Jeg vil bare ha en kropp som fungerer som normalt, jeg vil ikke gå og være redd for å blø igjennom på jobb hver dag..
Jeg kjenner jeg begynner å bli deprimert av hele greiene, men aner ikke om noe kan gjøres med det..
Jeg vet jeg må ringe legen, men jeg utsetter det for å ikke stresse arbeidsplassen..
Jeg skulle bare ønske dette kunne gå av seg selv! Hvorfor i helvete skal man være nødt til å gå igjennom dette i tillegg til å miste babyen sin??!
 
Huff dette er utrolig urettferdig må jeg si :(
Håper det ordner seg snart for deg, vet det finnes tabletter for å roe kraftig mensblødning.

Stor klem ❤️❤️❤️❤️
 
Skikkelig urettferdig ❤️Klem fra meg.
Jeg hadde en MA for snart ett år siden. fikk mensen som ikke ga seg ,etter tre uker ringte jeg gyn, fikk undersøkelse og resept på tabletter ( primolutt) tok de i noen dager, kanskje to uker ( husker ikke helt) blødningen stoppa ganske fort for så å komme tilbake etter pilleslutt som en normal mens. Etter det blei det som vanlig igjenn.
Nå vet ikke jeg hva du jobber som, men syns du burde ta hensyn til deg selv. Rimelig tøft det du har vært igjennom og fortsatt sliter med. Ville ringt gyn eller fastlegen, de kan hjelpe deg.
 
Skikkelig urettferdig [emoji173]️Klem fra meg.
Jeg hadde en MA for snart ett år siden. fikk mensen som ikke ga seg ,etter tre uker ringte jeg gyn, fikk undersøkelse og resept på tabletter ( primolutt) tok de i noen dager, kanskje to uker ( husker ikke helt) blødningen stoppa ganske fort for så å komme tilbake etter pilleslutt som en normal mens. Etter det blei det som vanlig igjenn.
Nå vet ikke jeg hva du jobber som, men syns du burde ta hensyn til deg selv. Rimelig tøft det du har vært igjennom og fortsatt sliter med. Ville ringt gyn eller fastlegen, de kan hjelpe deg.
Jeg tenkte å ringe legen etterpå [emoji173]
Bare tror ho har fri på mandager, så da får jeg se [emoji85]
Håper på noe sånt, jeg har hatt kraftig mens i 18dager nå, det sliter meg ut både fysisk og psykisk..

Jeg jobber i barnehage, å bli hjemme nå ville satt i gang en sånn dårlig samvittighet at jeg ville bare hatt det enda dårligere...
 
Jeg trenger utskraping..
Det er fortsatt rester [emoji20]
Den (private) gynekologen jeg valgte å dra til i dag har gamle kollegaer arbeidende på sykehuset jeg må få det gjort på, så ho dro i noen snorer og jeg skal inn på tirsdag.
NÅ håper jeg det ordner seg!
 
Jeg trenger utskraping..
Det er fortsatt rester [emoji20]
Den (private) gynekologen jeg valgte å dra til i dag har gamle kollegaer arbeidende på sykehuset jeg må få det gjort på, så ho dro i noen snorer og jeg skal inn på tirsdag.
NÅ håper jeg det ordner seg!
[emoji176][emoji176][emoji176]
 
Jeg trenger utskraping..
Det er fortsatt rester [emoji20]
Den (private) gynekologen jeg valgte å dra til i dag har gamle kollegaer arbeidende på sykehuset jeg må få det gjort på, så ho dro i noen snorer og jeg skal inn på tirsdag.
NÅ håper jeg det ordner seg!

Fy søren så rart at du ikke fikk det med én gang du var inne med fossblødninger da.
Håper det endelig kan ordne seg nå❤️
 
Fy søren så rart at du ikke fikk det med én gang du var inne med fossblødninger da.
Håper det endelig kan ordne seg nå[emoji173]️
Må innrømme at jeg ble rimelig matt da ho sa det [emoji17]
Siste uka har jeg sliti med klumper igjen, så det nok bittelitt vev som driver og fucker for meg..
Skulle bare ønske at helsepersonellet var litt flinkere til å si hva som IKKE er normalt, så jeg har en liten pekepinn på når jeg kan begynne og klage..

Nå bestilte jeg jo time hos gyn fordi det går utover psyken i tillegg, men hadde originalt tenkt å vente til jeg fikk time hos legen...
Ho jeg var hos syns jeg hadde vært alt for tålmodig, men jeg visste jo ikke bedre..
Vet jo ikke hva som er normalt og unormalt...
 
Kjedelig at det skal være så mye ekstra
Lykke til på tirsdag!
 
Må innrømme at jeg ble rimelig matt da ho sa det [emoji17]
Siste uka har jeg sliti med klumper igjen, så det nok bittelitt vev som driver og fucker for meg..
Skulle bare ønske at helsepersonellet var litt flinkere til å si hva som IKKE er normalt, så jeg har en liten pekepinn på når jeg kan begynne og klage..

Nå bestilte jeg jo time hos gyn fordi det går utover psyken i tillegg, men hadde originalt tenkt å vente til jeg fikk time hos legen...
Ho jeg var hos syns jeg hadde vært alt for tålmodig, men jeg visste jo ikke bedre..
Vet jo ikke hva som er normalt og unormalt...

Ja, kjenner meg igjen der. Man vil jo ikke være i veien om det man opplever er helt normalt. Men synes du har fått dårlig informasjon altså.
Håper så veldig det ordner seg for dere snart, kjenner deg igjen fra tidligere, og tror vi mista på omlag samme tid i 2017.
Klem❤️
 
Ja, kjenner meg igjen der. Man vil jo ikke være i veien om det man opplever er helt normalt. Men synes du har fått dårlig informasjon altså.
Håper så veldig det ordner seg for dere snart, kjenner deg igjen fra tidligere, og tror vi mista på omlag samme tid i 2017.
Klem[emoji173]️
Takk [emoji173]
Ja, det er dette flink pike syndromet da [emoji29]

Ja, vi mistet ei frøken som skulle hatt termin juni 17, også hadde jeg en SA i juli.
Nå er vi forberedt på at det kan ta litt tid ettersom vi skal igjennom IVF, men veldig takknemlige for at vi har denne muligheten [emoji173]
Vi satser på 2020 baby [emoji28]
 
Back
Topp