❤️ August 2018 ❤️

Ja, men blir ikke helt klok på de testene. Jeg brukere babyplan sine tester og får skyggestrek på alle nå. Virker ikke som det er noe farge i strekene[emoji849] Og de blir heller ikke sterkere..

Erfaring med at alle testene kan vise skyggestrek uten at det skulle være noe mer?

Du er gravid! Gratulerer så mye:D

Nei, ingen støtte. Bare crinone[emoji5]

Og "skyggestrek" betyr at streken er nesten usynlig, som en skygge. Så du ser den bare om du myser på testen og vipper den i riktig lys. Skyggestreker er omtrent umulig å få med på bilde. Det blir bare noe uklart. Du har ikke skyggestreker. ;)

Og "skyggestrek" betyr at streken er nesten usynlig, som en skygge. Så du ser den bare om du myser på testen og vipper den i riktig lys. Skyggestreker er omtrent umulig å få med på bilde. Det blir bare noe uklart. Du har ikke skyggestreker. ;)

Ah, takk for oppklaring. Nervepirrende tid[emoji28]

Ny test. :D

IMG_4789.JPG

Positiv test i dag også, så inntil videre kan jeg vel flyttes til gravid. Klarer ikke helt å tro at det skal gå veien men det er vel fordi jeg brukte mandag og tirsdag til å sørge meg ferdig pga "mensen" (som kanskje var en sterk festeblødning ). Så nå er jeg bare litt "huh" o_O
Det er helt fantastisk :D:D:D Gratulerer så mye :Heartred:Heartred

GRTULERER til alle dere gravide!!! Det er helt fantastisk. Jeg blir så glad på deres vegne. Det er dere alle vel undt etter mye hard jobbing som tar på både fysisk og psykisk :Heartred:Heartred:Heartblue:Heartblue

Jeg føler meg som DEN sinken sammenlignet med dere. Stimulerer enda men kontroll i morgen. Innstilt på ny kontroll rett over helgen men forventer uttak neste uke. Om det blir innsett helt på tampen av august eller om jeg må bikke over i september vet jeg ikke men det står nok litt på om de vil dyrke til blasto eller sette inn før. Vi får bare se.
Merker at ting skjer ihvertfall, og er ganske sikker på at venstre eggstokk er ledende denne gangen også. Den svikter aldri (den alene gav meg 20 egg sist... og høyre gav "bare" 10 - håper på betraktelig færre denne gangen.)

Back
Topp