Noen av dere som bruker tøybleier?
Har noen av dere forsøkt å bestille på Wish?
Hvor mange burde man ha?
Hvordan type liker dere best?
Hvor mange burde man ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har brukt tøybleier.
Jeg har kjøpt en fra wish
Dukka fikk den.
Den var litt liten og tynn men det er et par år siden.Den var ikke bra altså? Kan du legge ut en skjermdump av leverandøren, så jeg ikke bestiller der?
Vi bruker tøybleier. Har bestilt både fra wish og ebay. Men da kun selve bleiene(cover/lommebleier). Innleggene har jeg kjøpt fra norske sider eller på kjøp/salg sider på face. De ulike merkene sitter ulikt på, jeg som har ei slank jente kan ikle bruke alva feks, me de blir d lekkasje i lysken. Er selv veldig fornøyd med littles and bloomz(fås på wish/ebay) og thirsties (kjøpt på norsk side) samt smart bottoms (også norsk side) Bare å spørre om du lurer på noe.
Har ikke bestilt fra wish, men de hun over har bestilt fra wish som heter alvababy er gode bleier. De kan også bestilles rett fra Alvababy sin egen nettside. Vi bruker disse som barnehagebleierbare husk å bestill med bambusinnlegg og ikke microfiber.
Det er forøvrig sjelden vits å bestille bleier som er billigere enn rundt 40-50 kr da de som oftest er dårlige..![]()
Vi bruker mest lommebleier og noe aio.. har vel 30-40 bleier nå, men brukte brettebleier på nyfødt siden onesizebleiene ikke passer med en gang![]()
Jeg har bestilt fra Wish. Fikk pakken i dag, faktisk - kun 8 dager etter jeg bestilte!![]()
Bleiene virker helt supre, men jeg sørger for å bestille varer fra en leverandør som er verifisert av Wish, samt at bleiene er av et merke som er mulig å få kjøpt i Norge og![]()
Har ikke fått testet bleiene, dæ baby ikke kommer før i november![]()
Vis vedlegget 271869 Vis vedlegget 271870
Så gøy! Vi kjøpte en pakke med 23 bleier i tre str på kjøp og salg som vi skal prøve noen dager. Så skal vi bestille litt på Wish tenkte vi om vi syns dette er greit,
Hvor mange bleier har du?
Hvor ofte vasker du og hvordan oppbevarer du bleiene i vente av vask?
Bambusinnleggene holder på mye mer væske. Mikrofiberinnlegg suger raskt til seg, men holder på mindre og funker dårlig når babyen tisser myeHvorfor bambus og ikke mikro?
Bambusinnleggene holder på mye mer væske. Mikrofiberinnlegg suger raskt til seg, men holder på mindre og funker dårlig når babyen tisser myeEr veldig fornøyd med 3 lags bambusinnlegg fra alvababy. Microfiberinnleggene brukes som mopp
![]()
Har du sett at vi selger tøybleier på Bluum.no ?Noen av dere som bruker tøybleier?
Hvor mange burde man ha?
Har du sett at vi selger tøybleier på Bluum.no ?
Synes det er motsatt, jeg, tøybleier lukter nesten ingen ting! (Ikke før de har ligget og godgjort seg i en våtpose et par dager ... Daaa snakker vi! [emoji23])Til morgenen i dag syns jeg det luktet skikkelig stramt av bleien hennes, kan jeg unngå det på noen måte? Syns ikke det lukter av engangsbleiene(libero touch).
Til morgenen i dag syns jeg det luktet skikkelig stramt av bleien hennes, kan jeg unngå det på noen måte? Syns ikke det lukter av engangsbleiene(libero touch).
Synes det er motsatt, jeg, tøybleier lukter nesten ingen ting! (Ikke før de har ligget og godgjort seg i en våtpose et par dager ... Daaa snakker vi! [emoji23])
Hvordan vasker du bleiene? Hva slags vaskemiddel? Det kan sette seg vond lukt i bleiene hvis du ikke får skyldt ut såpa godt nok. Du kan prøve å strippe dem og se om det hjelper?
Når det gjelder antall så har vi faktisk bare 15 lommebleier, og det går helt fint rundt her hos oss. (Bruker engangs om natten.) Vasker hver andre eller tredje dag. Har akkurat kjøpt inn litt mer, da, så vi har litt mer å gå på (20 totalt).