ACTIONLISTA! Daglig oversikt over født/føder/ikke født

Vi må da klare minst én fødsel pr dag, but then again, kanskje det blir én dag uten noen ...slik vi har en med maks antall den 4.?
vaffelrøre tar ansvar for i dag. Aoede ordner i morgen.
 
Dere er fantastiske. Skikkelig dugnadsånd. Hvem dekker neste vakt liksom? [emoji23][emoji23]. Synes det er imponerende jevn fordeling nå.
Må jo ha litt spenning hver dag:)
 
Dere er fantastiske. Skikkelig dugnadsånd. Hvem dekker neste vakt liksom? [emoji23][emoji23]. Synes det er imponerende jevn fordeling nå.
Du og VictoriaH tok jo ansvar for hver deres måned:)
 
Skal på kontroll i morgen så får vi se om de bestemmer å gjøre noe, evt hvor lenge de lar meg gå overtid, med tanke på seteleie og unicournate uterus ganske utålmodig nå ja
 
Skal på kontroll i morgen så får vi se om de bestemmer å gjøre noe, evt hvor lenge de lar meg gå overtid, med tanke på seteleie og unicournate uterus ganske utålmodig nå ja
Du er observert, og noteres i oppropslista:)
 
Oppdatert. Jammen mange som har født altså, selv om det ikke er like stort rush nå som de foregående ukene. Spennende fremover, å se hvor mange som faktisk er igjen når vi skriver 1. september.
Sikkert en av dem[emoji42]
 
Tar en liten oppdatering her også, selv om det er lite å melde [emoji23] Jeg har termin i dag, men merker ingen endring fra uka som har vært forøvrig. En del nedpress og vondt i bekkenet, men jeg har ikke troa på at det skjer noe i dag. Mannen har trua på onsdag, og jeg tenker torsdag så får vi se [emoji6] Skal til kontroll senere i dag hvor jordmor da sikkert setter opp overtidskontroll til meg om en uke.
 
Oppdatert igjen
 
Under oppdatering igjen
 
Har du sett en bekreftelse på at FruMariHøne83 faktisk fødte 14.08, caddy?
 
Har du sett en bekreftelse på at FruMariHøne83 faktisk fødte 14.08, caddy?

Nei, men jeg la henne på den datoen inntil vi vet noe mer. Ut fra info og kl.slett er det jo nærliggende å tro at det ble den dagen også.
 
Back
Topp