Lykke2014_2018
Betatt av forumet
Hvordan er deres barn med hensyn til grøt spising (ant skjeer, ant.ganger), krabber de, vekt?
Min gutt begynte å krabbe for 1 uker siden og vekta hans gikk sakte opp pga mye gulping og at min melkeproduksjon kom sent( begynte å amme for fult da han var 3 mnd). Fullammer nå, og har vært veldig slitsom da han ikke ville ha smokk. Om natta har jeg begynt å ha han i sengen min ( i søvnen[emoji85]). Han leker selv på gulvet, men etter 30 min vil han ha meg. Og når vi er ute med vogna, så vil han ikke sitte lenge. I bilen, så gråter han. Så jeg har hatt mye slitsomme dager, men har prøvd å kost meg med han, da han er så nydelig og søt. Siden igår har han vært mere slitsom...ammer ammer men vil ikke sove får grøt, men klarer ikke 3 skjeer grøt.
Beklager ble litt lang, men trenger oppmuntring og råd fra dere[emoji17]
Min gutt begynte å krabbe for 1 uker siden og vekta hans gikk sakte opp pga mye gulping og at min melkeproduksjon kom sent( begynte å amme for fult da han var 3 mnd). Fullammer nå, og har vært veldig slitsom da han ikke ville ha smokk. Om natta har jeg begynt å ha han i sengen min ( i søvnen[emoji85]). Han leker selv på gulvet, men etter 30 min vil han ha meg. Og når vi er ute med vogna, så vil han ikke sitte lenge. I bilen, så gråter han. Så jeg har hatt mye slitsomme dager, men har prøvd å kost meg med han, da han er så nydelig og søt. Siden igår har han vært mere slitsom...ammer ammer men vil ikke sove får grøt, men klarer ikke 3 skjeer grøt.
Beklager ble litt lang, men trenger oppmuntring og råd fra dere[emoji17]
Han er OVERALT mtp krabbingen og begynte å reise seg for noen dager siden så mye knall og fall og med to eldre barnehagebarn så er jeg skutt på kvelden
Holder på med sin første tann nå så med feber og ikke vil sove eller spise noe særlig (ammer som gal nå) så kjenner jeg på det
Han blir 8 mnd til søndag (25) , spiser 4 fast føde måltider vanligvis.
han har ikke tid til å amme, blir gal av å prøve, så frukter for produksjonen nå