Skal dere kjøpe bilstolpose til den lille?

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Vi har aldri hatt bilstolpose. Så jeg vet ikke helt om det trengs? Har dere noen erfaringer med det ifra før?:)

Jeg skjønte ikke helt vits med det egentlig før jeg fikk det.
Det er egentlig veldig genialt !
Instedenfor å kle på babyen ulltøy ol kan man heller legge babyen rett i bilstolen med posen. Slipper å kle på så mye klær, annet enn lue.
Det er som en erstatter til «yttertøy». Skal eldre barn kjøres til bhg og skole er bilstolpose lettvindt :)

Jeg skjønte ikke helt vits med det egentlig før jeg fikk det.
Det er egentlig veldig genialt !
Instedenfor å kle på babyen ulltøy ol kan man heller legge babyen rett i bilstolen med posen. Slipper å kle på så mye klær, annet enn lue.
Det er som en erstatter til «yttertøy». Skal eldre barn kjøres til bhg og skole er bilstolpose lettvindt :)

Ja, jeg mener vi burde kjøpe det, men mannen mener det ikke trengs. Går nok for å kjøpe en jeg altså:) Hvilken har dere? Har sett på Voksi sin.

Vurderer også å skaffe bilstolpose. Ser så snedig ut, mulig jeg skal prøve å sy en selv:)

Wow, så flink du er som skal sy en selv:) Jeg er mektig imponert:notworthy Jeg tror og vi går for en, jeg kjøper den dog ferdigsydd:laughing002

Det som også er fint er å bruke bilstol-pose hvis man har det, i vogna på kalde dager :-)
Vognposen blir så stor i forhold og jeg kan tenke meg at den lille vil trives best i den minste posen når den lille er så liten :-)

Fikk ikke brukt den til storebror (født i august), når det ble kaldt nok ble han rasende hvis vi prøvde posen i[emoji28] Satser på å få brukt den til lillesøster, kjøpte Nordlys minipose hos jollyroom[emoji4]

Spurte to søskenbarn om de brukte sine, ene tidlig desemberbsrn og andre tidlig januar. Ble brukt én gang vurderte det selv frem til jeg fikk svar nå hadde jeg septemberbarn sist og brukte det aldri. Hadde heller på et godt ullteppe på vei ut og inn i bilen, bilene varmer seg fort opp :)

Har den i dun fra Reflex fra forrigemann, som også er født i november. Sikkert unødvnedig for sommerbarn osv, men jeg mener det var helt konge for en født i november. Bare å legge han ned i den lune posen i bare bodyen. Tryggere er det også, fordi man slipper å ha masse klær under beltene. Kommer til å bruke den nå også. Brukte den forøvrig i vogna også, helt i starten, fordi den andre posen virket så gigantisk. Helt topp. Salg på Barnas hus nå, 40% på alle poser fra Reflex. Tror den jeg har koster rundt 500. Veldig fornøyd med den :)

Vi har aldri hatt bilstolpose. Så jeg vet ikke helt om det trengs? Har dere noen erfaringer med det ifra før?:)
Skjønte heller ikke vitsen med denne ekstra utgiften før vi hadde prøvd den :hilarious: vi fikk i juli i fjord da,å det var selvfølgelig alt for varmt å bruke den mesteparten av tiden.. så når vi da skulle ta den i bruk igjenn var mini blitt såpass stor ( å veldig varm av seg) att jeg solgte den.. angrer som fy:facepalm: så det blir en ny pose fra Voksi til novemberbabyen:) utrooooolig praktisk,bare å kle på lue å lette klær å snøre igjenn posen.. åpner opp når vi kommer i bilen/besøk/butikk/helsestasjon. Å ikke minst tryggere siden selene i bilstolen sitter bedre uten 3 lag med klær mellom :)

Kjøpt voksi sin, og tipper den kommer godt med. :) Til forrigemann født i august fikk jeg med hjemmesydd pose til setet, den ble hyppig brukt når det ble litt kaldere i været. Det er ikke anbefalt med mye klær mellom kropp og sele, så stor fordel med posen der. Kan ev. Bruke et ullpledd, men foretrekker posen. Bare å åpne glidelåsen. :)

Hadde voksi move til storesøster, og var ikke fornøyd med den. Den var så åpen rundt hodet at hun måtte ha ull under uansett. Så vi går for easygrow denne gangen. Elsker bilstolpose til de små når det er kaldt. Så utrolig lettvindt og man kan bare glide opp og igjen posen for å regulere varmen i bil/butikk/inne og ute :)

Er utrolig glad for at jeg hadde det til nr 2 som kom i januar i år ;) Absolutt verdt det :)

Har aldri hatt det før ettersom storesøsken er født i juli og september, men i går kjøpte vi Reflex sin hos Barnas Hus. Så veldig fin ut, tror det blir bra!

Vurderer også å skaffe bilstolpose. Ser så snedig ut, mulig jeg skal prøve å sy en selv:)
Har du mønster på å sy eller lager du selv? Jeg er veldig usikker på om vi skal ha. Vi pleier å varme opp bilen på forhånd om vinteren, men hadde jo vært kjekt å evt sy selv om jeg finner ut vi skal ha

Back
Topp