Postafen

Igloo

Elsker forumet
Himmelbarn
❤ Aprilbarna19 ❤
Dere som har vært hos legen for å få dette; er det bare 1 tablett i døgnet du kan ta?

Jeg skal til legen i morgen, men holder på å knekke sammen av kvalmen. Jeg tok 1 i går kveld, som har hjulpet litt til nå, men så kom kvalmen for fullt igjen etter lunsj.

Jeg begynner å bli redd for at dette bare blir verre. Forhåpentligvis kan jeg få noen bedre tabletter av legen i morgen. 1 postafen i døgnet holder ikke

Jeg brukte den en gang per dag, men ikke slik at det skulle gå minst 24 timer siden forrige tablett.

Sniker litt:) fikk beskjed av legen at jeg kunne ta 1-2 tbl i døgnet, men med kommentar om at det er rød trekant, altså at man skal være forsiktig med å kjøre bil da man kan bli fryktelig trøtt av den.

Ja, jeg føler jeg sover stort sett hele dagen når jeg ikke er på jobb for tiden... Sovnet til og med noen minutter på jobb i går. Men det er ihvertfall bedre enn å gå rundt å føle at det er rett før jeg kaster opp hele tiden.
Jeg kjører egentlig ikke så ofte, så det tror jeg skal gå fint :)

Postafen er veldig trygt.

Jeg fikk Afipran av legen. Håper det virker bedre.

Håper det. Leser så mye forskjellig når jeg googler!

Ikke se på foruminnlegg. Søk heller om kilder fra helsevesenet. Postafen og phenargan er det første de tyr til ved svangerskapskvalme. De hadde ikke anbefalt det hvis det ikke var trygt.

Back
Topp