❤️ August 2018 ❤️

Nei, ikke innsett enda, er på sprøytedag 8 og har vanlig kontroll :) Har foreløpig planlagt uttak tirsdag, så jeg håper virkelig at alt går etter planen fordi mannen venter på å få reise på kurs til utlandet med jobb :hilarious:

Noen grunn til at du vurderer å ikke bruke den? Er mitt første forsøk på Ivf, så jeg tenkte at det kan jo ikke skade å prøve. Men da burde jeg begynne nå med en gang da?

Åja, skjønner :D da håper jeg alt legger seg til rette:D
Tenkte jeg bare skulle la kroppen jobbe, men nå startet jeg på den:dead: ble jo gravid de to andre gangene, enn endte ikke bra, så nå må den her sitte! :Heartred hvis du har innsett på mandag kan du starte ja:D

Last edited:
Åja, skjønner :D da håper jeg alt legger seg til rette:D
Tenkte jeg bare skulle la kroppen jobbe, men nå startet jeg på den:dead: ble jo gravid de to andre gangene, enn endte ikke bra, så nå må den her sitte! :Heartred hvis du har innsett på mandag kan du starte ja:D

Det gjør den vet du :smug: :Heartred
det er 10 dråper i ett glass vann 3 ganger om dagen til måltid?

Ja[emoji4] jeg sa ifra lenger bak her.

Jeg misser litt innimellom. :bag: Jeg vet jo at forsøket ditt er senere, men kaster liksom ingen ut likevel da. :p

Litt syting fra meg..
Er på syklusdag 20(!) og har ingen tegn på el:arghh:(Follikkel på 9mm på CD11)
Begynner å bli litt engstelig for om kroppen kødder seg og dropper el.
Har aldri hatt lenger syklus enn 35 dgr..denne blir visst lenger viss ikke el kommer i morgen (noe den ikke gjør med «lav» på monitoren.
Kan jeg be klinikken om ny ul for å se hva som egentlig skjer der inne? Føler veldig jeg maser på de..ringte de jo nå på mandag óg med spm:bag: Og august er jo veldig travel for de..

Ellers sitter jeg på sidelinjen og heier på dere alle. Gøyt at så mange har fått gode resultat på uttak og enda flere som ruger! :)
Føler med dere som det gikk skeis med denne gangen. Håper dere kommer fort igang igjen!

Litt syting fra meg..
Har aldri hatt lenger syklus enn 35 dgr..denne blir visst lenger viss ikke el kommer i morgen (noe den ikke gjør med «lav» på monitoren.
Kan jeg be klinikken om ny ul for å se hva som egentlig skjer der inne? Føler veldig jeg maser på de..ringte de jo nå på mandag óg med spm:bag: Og august er jo veldig travel for de..

Ellers sitter jeg på sidelinjen og heier på dere alle. Gøyt at så mange har fått gode resultat på uttak og enda flere som ruger! :)
Føler med dere som det gikk skeis med denne gangen. Håper dere kommer fort igang igjen!

Håper kroppen tar seg sammen og gir deg El! Er det noen spesiell dag den må komme på for å få innsett eller er klinikken din åpen for innsett hver dag? :) jeg hadde ringt og bedt om ny ul eller skaffet en privat:)

Litt syting fra meg..

Du må vel kunne få ny UL vel? Du må bare mase, vi kommer ingen vei i dette gamet her uten å kjempe litt med nebb og klør innimellom. Håper egget ditt løsner snart!

Håper kroppen tar seg sammen og gir deg El! Er det noen spesiell dag den må komme på for å få innsett eller er klinikken din åpen for innsett hver dag? :) jeg hadde ringt og bedt om ny ul eller skaffet en privat:)
Håper jeg og. Mister litt motet hver morgen når det lyser «lav».
Klinikken er stengt i helgene. Har både 3 dgr og et blasto, så tror det går bra uansett hvilken dag el kommer på.
Bare så irriterende at el ikke dukker opp.
Kanskje jeg ringer de i morgen og hører.

Du må vel kunne få ny UL vel? Du må bare mase, vi kommer ingen vei i dette gamet her uten å kjempe litt med nebb og klør innimellom. Håper egget ditt løsner snart!
Sant..skader jo ikke å spørre.

Sant..skader jo ikke å spørre.

Nei, det er ikke farlig om de på klinikken synes du er litt masete. Det skader jo ingen, og du trenger ikke bli venner med dem sånn på privaten så ingen grunn til å være taus og sjarmerende. :hilarious:

Hilsen masekråka. :p :cool:

Back
Topp