mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Uff, eldste katten vår ble påkjørt idag, hun ble 8 1/2 år. Hun var datteren vår sin, Så hun er naturligvis helt knust nå. Hun gråter og gråter, stakkars[emoji22] Det skjedde rett utafor huset. Mannen min sto ved søpla med pappen også hørte han 2 dunk og da så han katten vår som sprella i veien... Bilen som påkjørte henne stoppet ikke engang[emoji35] [emoji36] [emoji54] Hvor slem går det ann å bli?
Hun sprellet kun noen sekunder heldigvis, Så hun døde omtrent momentant uten å ha mer vondt, men herregud, så vondt det er å miste et dyr[emoji174] Jeg er så innmari lei meg oc det samme er jo naturligvis barna og[emoji30] Vi har begravd henne oppi i blomsterengen bak huset, så kan hun jakte mus i de evige jaktmarker[emoji173] [emoji177] [emoji175] Vår kjære, snille Figgis[emoji22]
Hun sprellet kun noen sekunder heldigvis, Så hun døde omtrent momentant uten å ha mer vondt, men herregud, så vondt det er å miste et dyr[emoji174] Jeg er så innmari lei meg oc det samme er jo naturligvis barna og[emoji30] Vi har begravd henne oppi i blomsterengen bak huset, så kan hun jakte mus i de evige jaktmarker[emoji173] [emoji177] [emoji175] Vår kjære, snille Figgis[emoji22]

Wilma( nr 3 katten vår, blir når nr 2) ligger heldigvis sammen med henne oppi sengen og trøster henne. Hunden vår er helt rar og går rundt og leter etter kattepusen som nå er borte. Huff... Glad hun slapp å lide i det minste.
Det er faktisk lovpålagt. Vi har mistet en katt før på samme måten for 7 år siden og den overlevde også å hadde knekt ryggen på 2 plasser. Så måtte avlives av veterinær. Der stakk også bilfører-SKAMMELIG!!!! Lei meg for at dere også har opplevd noe slikt:-( Er et stort tap og stakkars dyr som lider.