❤️ August 2018 ❤️

Ja det skulle de faktisk fått medalje for!! Helt superfantastisk [emoji7]

Noen ganger er disse kroppene så rare når de plutselig klarer å oppføre seg. :rolleyes:

Ja jeg forstår ingenting.. Kan de ikke bare bestemme seg for det ene eller det andre liksom? [emoji28]

Haha... Infertil og ubrukelig liksom? :bag:

ENDELIG litt action fra denne kanten. Føler meg som den sinken i forhold til dere andre. Mensen kom med et brak her i morges så nå må jeg bare få ringt klinikken i løpet av dagen og så er det sprøytestart i morgen kveld :) Ved alle mine tidligere forsøk har jeg hatt uttak på cd14. Håper det blir slik nå og, men vi får se, ting er jo ikke likt fra gang til gang.

Jeg tror vi begge er veldig klar denne gangen. Mannen har nok kjent mer på alle skuffelsene som har vært det siste året og selv om han er en mann av få ord merker jeg på han at han er spent denne gangen.
Nå håper jeg bare dette forsøket blir vårt siste. Jeg er (som så mange andre) så lei av denne ivf-karusellen. Selve stimuleringen og uttak er ikke noen sak men det er den tiden etterpå. Den brøt meg fullstendig ned ved forrige forsøk og jeg gruer meg sånn til den tiden.
.Ventetiden og testingen (og de positive testene som har endt opp i aborter hver gang det siste året) er alene grunn nok til at jeg ikke vil ha flere forsøk. Men så er jo ønske om et barn til så stort at det får en til å bite tennene sammen og gi på en gang til.

Dagens hjertesukk fra denne kanten.

Så godt at dere straks er i gang! Skjønner så godt at det er fullt av tanker om tida framover. Håper virkelig det er siste gang dere må gjennom dette nå :)

Godt i gang med pergoveris og skal starte med cetrotide i morgen.
Ultralyd blir på mandag som er sprøytedag 9.

Litt nedfor etter å ha pratet med St.Olavs. Basert på de tidligere forsøkene er de allerede temmelig sikre på at det blir totalfrys. Prøvde å forsvare meg med at jeg har jo ikke fått ut OVER 15 egg (som er grensen de har for totalfrys) før, men 10 og 15 egg.... men siden jeg begge gangene produserte 30-40 eggposer selv om de fleste var tomme så anser de det som overstimulering og hadde ikke så stor tro på at det blir annerledes denne gangen. De skulle vurdere det etter ultralyd, men det ser litt mørkt ut for innsett denne gangen. Det skremmer meg litt siden jeg aldri har hatt egg som overlever til frys.

Litt nedfor etter å ha pratet med St.Olavs. Basert på de tidligere forsøkene er de allerede temmelig sikre på at det blir totalfrys. Prøvde å forsvare meg med at jeg har jo ikke fått ut OVER 15 egg (som er grensen de har for totalfrys) før, men 10 og 15 egg.... men siden jeg begge gangene produserte 30-40 eggposer selv om de fleste var tomme så anser de det som overstimulering og hadde ikke så stor tro på at det blir annerledes denne gangen. De skulle vurdere det etter ultralyd, men det ser litt mørkt ut for innsett denne gangen. Det skremmer meg litt siden jeg aldri har hatt egg som overlever til frys.

Håper det løser seg med innsett selv om de er negative. :Heartred

Sender en klem og håper på innsett [emoji173]️

Skal tilbake på mandag til ny ul.. håper virkelig at alt er klart da.. hinna var for tynn eggene for små enda.. økt dose og masse håp.. tungt å kjøre 100mil på en dag for å kun være inne noen få minutter.. så ved uttak regner vi med å være i nærheten helt til innsett..
emosjonell og utolmodig.. men godt å være i gang, og godt å vite at klinikken er forsiktig med tanke på overstimulering..

Så godt at dere straks er i gang! Skjønner så godt at det er fullt av tanker om tida framover. Håper virkelig det er siste gang dere må gjennom dette nå :)
Takk, det håper jeg også :-) Det er så lite forenelig å dette så langt ned i kjelleren i rugetiden samtidig som en har en på 2 år å ta seg av. Han fortjener en mamma som er tilstede for ham og det har han ikke da (han har heldigvis en fantastisk pappa som stiller opp både for han og meg).
Da vi prøvde på førstemann var jeg så bestemt på at vi ikke skulle gi oss før det gikk men denne gangen ser jeg at vi må sette stopp et sted. Først sa jeg at forsøket vi begynner på nå skulle bli mitt siste, men i løpet av sommeren har jeg vel kommet frem til at dersom jeg ikke er gravid ved utgangen av 2018 så er det stopp. Men om jeg holder meg til det når den tid kommer og vi ikke er i mål gjenstår å se ;-) jaja. Et forsøk av gangen! Må vi alle komme i mål snart!

Noen som bruker babyklister den her runden? Jeg har i skapet, men så usikker på å bruke den

Jippiii! Endelig omslag på EL test i går kveld og etter litt om og men fra Riksen er vi enige om innsett Lørdag. [emoji846] Der gjelder det å passe litt på for de prøve i utgangspunktet å sette meg opp til innsett i morgen på CD1 med todagers embryo selv om jeg forsøkte å si at det er feil. Heldigvis en årvåken lege som oppdaget feilen og ringte meg opp igjen og flyttet timen til lørdag. Nå er det bare å krysse fingrene for at minst en, helst to overlever tining[emoji15]

Jeg har jeg og, tenkte å bruke den, men er usikker på når jeg skal starte?

Vært på riksen i dag og tatt blodprøve, venter bare på timen som ikke er før kl. 14 :wtf:

Jeg startet en uke før innsett de to andre gangene jeg har brukt den, men nå hadde jeg innsett i går og ikke startet.. Skal du ha innsett i dag? :D

Jeg startet en uke før innsett de to andre gangene jeg har brukt den, men nå hadde jeg innsett i går og ikke startet.. Skal du ha innsett i dag? :D
Nei, ikke innsett enda, er på sprøytedag 8 og har vanlig kontroll :) Har foreløpig planlagt uttak tirsdag, så jeg håper virkelig at alt går etter planen fordi mannen venter på å få reise på kurs til utlandet med jobb :hilarious:

Noen grunn til at du vurderer å ikke bruke den? Er mitt første forsøk på Ivf, så jeg tenkte at det kan jo ikke skade å prøve. Men da burde jeg begynne nå med en gang da?

Jippiii! Endelig omslag på EL test i går kveld og etter litt om og men fra Riksen er vi enige om innsett Lørdag. [emoji846] Der gjelder det å passe litt på for de prøve i utgangspunktet å sette meg opp til innsett i morgen på CD1 med todagers embryo selv om jeg forsøkte å si at det er feil. Heldigvis en årvåken lege som oppdaget feilen og ringte meg opp igjen og flyttet timen til lørdag. Nå er det bare å krysse fingrene for at minst en, helst to overlever tining[emoji15]

1 dpo hvert fall. :p

Gøy med planlagt innsett! :D

Minsten86 og Minitrille - lykke til med kontroll i dag. :D

Back
Topp