Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner ubehag i fingrene selv, og venstre armen min er så doven om dagen...Jeg har begynt å få så vondt i div ledd i kroppen. Spesielt fingerleddene.
Noen andre som har noen leddsmerter?
Kjenner ubehag i fingrene selv, og venstre armen min er så doven om dagen...
Har hatt to netter nå hvor jeg ikke har sovet spesielt pga venstre armen, den dovner og er ubehagelig, litt den følelsen som når du trener styrke og dagen derpå er musklene ømme/slitne. Fingrene mine kommer og går egentlig, ikke tenkt over når de er som værst! Ikke hovne enda iallfall!Ja, der sier du noe. Merker og at egentlig både armer og ben dovner litt bort tidvis.
Er fingrene dine verst om morgenen? Mine er det, men kjenner det hele dagen. Og det setter seg i flere og flere ledd virker det som.
Har hatt to netter nå hvor jeg ikke har sovet spesielt pga venstre armen, den dovner og er ubehagelig, litt den følelsen som når du trener styrke og dagen derpå er musklene ømme/slitne. Fingrene mine kommer og går egentlig, ikke tenkt over når de er som værst! Ikke hovne enda iallfall!