Gravid bukse eller gode erstattere?

lillefrokentrille

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har tips til bukser? Tok frem den ene gravid buksa mi, fra forrige graviditet. Fordi at mine vanlge jeans blir veldig trange og ubehagelige over magen når jeg sitter.

Men! Gravid buksa er for stor... den faller av meg og ser lite pen ut på. Og den er str 34. [emoji20]
Jeg er dessverre 10 kg lettere enn når jeg ble gravid sist, og bruker veldig liten str i klær.

Noen som har tips om bukser som er løse i livet, men pene? Må kunne brukes på jobb.
 
Tipper det er en god kombinasjon mellom de kiloene og at du brukte den buksa sist mens magen var på det største? Har desverre ikke tips, men har hørt om disse pop trash-buksene, kanskje de er løse i livet?
 
Tipper det er en god kombinasjon mellom de kiloene og at du brukte den buksa sist mens magen var på det største? Har desverre ikke tips, men har hørt om disse pop trash-buksene, kanskje de er løse i livet?

Jeg starta jo å bruke disse buksene i uke 14 sist. Nå er jeg jo 11+3.
Men, det er en del kg som skiller [emoji28]
 
Løse bukser med strikk i livet, kjoler. La glidelås og knapp være åpen, men "lukket" igjen med hårstrikk
 
Jeg starta jo å bruke disse buksene i uke 14 sist. Nå er jeg jo 11+3.
Men, det er en del kg som skiller [emoji28]
Ja, men mine er i hvertfall utvidet seg pga jeg brukte de i uke 40 sist, så de er litt slæppe til meg nå.. Nå leste jeg det sånn at det var selve buksa fra sist da, ikke bare modellen. Kanskje jeg misforstod [emoji4]
 
Finnes en sånn dinks man kan kjøpe å ha i buksesmekken. Gravid flexi belte kan du Google. Jeg har sydd noen som gjør jeg kan bruke vanlige bukser. Veldig greit men blir litt synlig pga to knapper.

Syns gravidbuksene var veldig høye i livet så føler det blir så mye klær. Så ikke helt komfortable med de enda.

Men vet mange bruker sånn Harlems bukser ting som er så populært nå. Ellers er det jo alltid kjoler da :)
 
Løse bukser med strikk i livet, kjoler. La glidelås og knapp være åpen, men "lukket" igjen med hårstrikk

Ja, er på let etter litt penere bukser med strikk i livet. Men alle jeg finner blir så «joggebukse» som ikke passer seg på jobb. Er på jobb hele problemet er [emoji28] hjemme går jeg med åpen bukse eller bytter til haremsbukser.
Ja, strikk metoden funker jo. Syns bare det vises så godt gjennom gensere osv [emoji28]
 
Cubus har jo disse Aladdin buksene, de er store i livet og brede nedover beinet hele veien, de elsker jeg og er skikkelig digg og gå med :)
Koster ikke så mye heller ;)
 
Haha, har gitt opp mine vanlige bukser [emoji23] Har kontorjobb, med en del oppdrag ute, så liksom se litt ordentlig ut (haremsbukse er altså ut...) Har funnet frem alle skjørt jeg har med stretch og vide topper. Har heldigvis også noen kjoler som er greit vide. Prøver å skjule litt på jobb til jeg har passert 12 [emoji28]
 
Er glad jeg er kjolejente! Foreløpig passer jeansene, men tror det blir mest kjoler utover høsten. Vanlige ikke-holdin strømpebukser fungerer fint foreløpig, men kjøpte gravidstrømpebukser på hm i går, så jeg har når behovet melder seg.
 
Er glad jeg er kjolejente! Foreløpig passer jeansene, men tror det blir mest kjoler utover høsten. Vanlige ikke-holdin strømpebukser fungerer fint foreløpig, men kjøpte gravidstrømpebukser på hm i går, så jeg har når behovet melder seg.
Helt det samme her!
 
Back
Topp