Letrozol 2,5/5mg?

lillespøn

Elsker forumet
Letrozol 2,5/5,0 mg
Hei! Er halvveis i min tredje runde Letrozol pga pco. Har respondert bra på medisinen og fått 1-3 modne follikler hver gang, og har hatt eggløsning ved hjelp av Ovitrelle. Gyn sa at om det ikke går denne syklusen skal vi øke Letrozoldosen til 5,0 mg. Jeg har tidligere tatt 2,5. Er bare redd for at det blir for mange modne follikler da, da jeg ikke skal sette Ovitrelle dersom det er mer enn tre modne follikler. Noen som har erfaring?

Det er ikke en slik sammenheng at det blir automatisk flere av høyere dose. Jeg har tatt fra 2,5 mg til 7,5 mg, og de kontrollene jeg har hatt (har ikke hatt hver syklus) har kun vært med én moden eggpose. :)

Jeg ville prøvd ulike doser, det kan gi annen modning av egget, så for noen er endring av dose "gull-oppskriften". :)

Det er ikke en slik sammenheng at det blir automatisk flere av høyere dose. Jeg har tatt fra 2,5 mg til 7,5 mg, og de kontrollene jeg har hatt (har ikke hatt hver syklus) har kun vært med én moden eggpose. :)

Jeg ville prøvd ulike doser, det kan gi annen modning av egget, så for noen er endring av dose "gull-oppskriften". :)

Takk, det var veldig godt å høre[emoji173]️

Jeg har også bare fått 1-2 eggposer ved begge mengder, så det vil gå bra :)

Går 3 mnd på letrozol nå men denne mnd er jeg på dibbel(5mg) første mnd tok jeg ul da hadde jeg en eggpose som tydelig var større men ikke hatt lykken enda så får vi se etter denne mnd

Da var jeg på kontroll i dag for å sjekke fremgang på dobbeldose letrozol på 2mnd pluss tok kontrastvæske i eggledere med ultralyd:) alt så veldig bra ut og begge lederne var åpne så da får jeg bare vente sikkert enda lengre da men da er hvertfall ikke noe galt med meg.... :) så får vi fortsette på stimulerende og satse på det ordner seg naturlig

Back
Topp