*Klagetråden*

Nei har ikke fått time enda,han sendte på fredag så regner ikke med jeg hører noe enda. Vet ikke om han er på ferie engang. Gyn altså (er bare en). Men håper han får meg inn snart
Ok. Krysser fingrene for kort ventetid på oss begge [emoji4]
Du er jo komt lenger enn meg, så satser på du får snart [emoji2]

Må bare få klage litt her. Vi skaffet oss nylig en valp, og selv om det var hovedsakelig jeg som ønsket meg hund så begynner jeg å tvile litt på avgjørelsen. Valpen er til tider helt steinvill og hjemme alene-treningen går ikke så bra. I tillegg blir jeg sprø av at den skal tygge og bite på alt og alle! Vet at dette er helt normal valpeoppførsel og at det går over, men blir rimelig frustrert av og til :dead:

Ah.. det kan være en skikkelig bedriten tid! En periode er nok alle valper gale i hodet, hormonelle som oss. :bag: Hvilken rase har du?

Hun ene min er bare 1.5 år, fremdeles mye valp i kroppen.. men glad hun er over det værste tøysetullet. Så skjønner at du blir svett av det, men det vil heldigvis gå over :grommit

Ok. Krysser fingrene for kort ventetid på oss begge [emoji4]
Du er jo komt lenger enn meg, så satser på du får snart [emoji2]
Håper jeg også, er så SYKT spent ... huff. Orker ikke tenke på det engang

Ah.. det kan være en skikkelig bedriten tid! En periode er nok alle valper gale i hodet, hormonelle som oss. :bag: Hvilken rase har du?

Hun ene min er bare 1.5 år, fremdeles mye valp i kroppen.. men glad hun er over det værste tøysetullet. Så skjønner at du blir svett av det, men det vil heldigvis gå over :grommit

Takk for medfølelse. Jeg har en whippet, og han kan til tider virke som om han holder på å eksplodere av energi! Men det går nok bedre etter hvert, særlig når han bare mister de nålespisse valpetennene:angry5

Fy søren! Jeg er SÅ trøtt og sliten i dag!! Og jeg har ikke engang vært på jobb eller gjort noe spesielt. Var bare en liten tur innom jobben. Gledet meg til å komme hjem å bare legge meg ned å slappe av, ta en liten blund! Så får jeg vite at vi får besøk av svigersøster, og det er jo hyggelig det, men akkurat i dag orket jeg ikke besøk. Føler meg så trøtt at jeg snart kan begynne å grine! Bare tanken på å lage middag osv:depressed:

Nå er jeg rett og slett drittlei![emoji30] Trodde kvalmen var over (18+1) men hver gang jeg prøver meg på full dag på jobb så kommer den tilbake. Er 40% sykmeldt, men blir så innmari sliten av det også! Så er det pain in the ass å gå pga bekkenet, i TILLEGG, er jeg blitt forkjølet! Hører det er mange som er blitt det nå når det ble litt kjøligere i lufta igjen, men håpte virkelig jeg skulle slippe mtp alt annet... 2 ganger på do i dag å spy, og så sovnet jeg på sofaen og våknet med hodepine. Og i natt sov jeg 10 time(!!), skal jo ikke være mulig å være så sliten da vel[emoji30]

Nå er jeg rett og slett drittlei![emoji30] Trodde kvalmen var over (18+1) men hver gang jeg prøver meg på full dag på jobb så kommer den tilbake. Er 40% sykmeldt, men blir så innmari sliten av det også! Så er det pain in the ass å gå pga bekkenet, i TILLEGG, er jeg blitt forkjølet! Hører det er mange som er blitt det nå når det ble litt kjøligere i lufta igjen, men håpte virkelig jeg skulle slippe mtp alt annet... 2 ganger på do i dag å spy, og så sovnet jeg på sofaen og våknet med hodepine. Og i natt sov jeg 10 time(!!), skal jo ikke være mulig å være så sliten da vel[emoji30]
Er du 18+1? Bare nysgjerrig altså men hvorfor er du her inne da? :p

Skriver så under på den der! :confused:
Jeg husker at da jeg var mot slutten i svangerskapet med førstemann og folk sa; «Åå du kommer til å savne magen og graviditeten». Og jeg svarte: «EH, nei! Det kommer jeg IKKE til å savne. Kommer til å savne gleden av å vite hva som er på vei, men ingenting annet». Og jeg husker nå virkelig hvorfor jeg sa det :hungover: 6 uker på vei, og føles ut som influensa med av og på kvalme, bare minus hosten:inpain:. Føler meg som en elendig mor om dagen, rett og slett fordi jeg er så utrolig sliten... Håper energien kommer tilbake snart:sorry:

På en måte godt å lese at det ikke bare er meg som føler det slik [emoji20][emoji28] kjenner meg igjen i det du skriver. Husker sist graviditet at jeg ikke kunne skjønne hvordan folk med barn kom seg gjennom dagene. Men må man så må man [emoji85] Satser på at vi føler oss bedre om noen uker [emoji18]

På en måte godt å lese at det ikke bare er meg som føler det slik [emoji20][emoji28] kjenner meg igjen i det du skriver. Husker sist graviditet at jeg ikke kunne skjønne hvordan folk med barn kom seg gjennom dagene. Men må man så må man [emoji85] Satser på at vi føler oss bedre om noen uker [emoji18]
Ja, håper på det :happy::joyful:

Det er grusomt å gå på jobb om dagen [emoji31] jobber med kunder og blir så kvalm av å snakke [emoji23] er konstant redd jeg skal spy på en kunde[emoji85]

4+6 og svangerskap eller vanlig diabetes. Føler eg begynner rett på der eg slapp :( er bare nåken mnd siden eg var gravid og i veke 20. Nåken som vett om det har nåke og sei?

Da skal jeg spørre om det på apoteket [emoji16]

Takk

IMG_7094.jpg
Fra Felleskatalogen. På ene apoteket ville hu bak disken ikke selge meg den som høygravid fordi hun ikke visste den var tillatt for gravide. Måtte vise hu at jo, den kan gravide bruke.

Gruer meg så til i morgen, skal inn å fjerne inngrodd negl. Kommer sikkert til å gjøre kjempevondt :arghh: (bedøvelsessprøyten altså)

Back
Topp