Henge med dere?

Blåfugl

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Hei! Jeg har vært med i Januar 2019 med termin 1/1. I dag var jeg på OUL og termin ble satt til 27/12. Holder meg fortsatt litt i Januar 2019, men lurer jeg på om jeg kan få henge med dere også?

Litt om meg: 39 år, bor på Østlandet og venter nr 2. Har en gutt på 4 fra før, og fikk vite idag at det blir gutt denne gangen også:)

Velkommen hit:). Gratulerer med vellykket oul og en gutt [emoji170][emoji170].
Jeg har oul på onsdag så er spent selv på termin og hvem som gjemmer seg der inne:) TUL-termin er 27. Desember!

Velkommen :D har selv fått termin 27 desember i dag på oul :)

Velkommen :)

Ikke meningen å kuppe tråden din blåfugl, men siden du hadde tenkt samme tanke og hadde samme budskap så henger jeg meg på her ;)

Jeg har også holdt meg mest på januar-19 forumet med termin 01.01., og fikk på OUL i dag satt termin til 30.12. Har sneket litt her inne også innimellom, men har vært mest på januarforumet til nå. Kommer til å følge med på begge ;)

Meg da: 38, snart 39 år fra Rogaland. Gutt på 11 fra før, nå ny mann og en attpåklatt på vei som vi fikk vite i dag at også er gutt :Heartblue

Ikke meningen å kuppe tråden din blåfugl, men siden du hadde tenkt samme tanke og hadde samme budskap så henger jeg meg på her ;)

Jeg har også holdt meg mest på januar-19 forumet med termin 01.01., og fikk på OUL i dag satt termin til 30.12. Har sneket litt her inne også innimellom, men har vært mest på januarforumet til nå. Kommer til å følge med på begge ;)

Meg da: 38, snart 39 år fra Rogaland. Gutt på 11 fra før, nå ny mann og en attpåklatt på vei som vi fikk vite i dag at også er gutt :Heartblue
Ikke noe stress med kupping;) Hyggelig at vi er flere som er litt på begge forum:happy:

Spennende med OUL! Lykke til:happy:

Ja, nå har jeg sittet og sett på at ALLE andre i desember har hatt oul, virker som jeg er den siste. [emoji23][emoji85] ekstremt lang ventetid med så sen termin...

Tusen takk:)[emoji813]️[emoji170]

Velkommen! Jeg hadde OUL i går og ble også flyttet til 27.12.! Hadde 20. og 24. som tidligere gjetninger[emoji57] Er 41 og fra Østlandet[emoji106]

Ikke noe stress med kupping;) Hyggelig at vi er flere som er litt på begge forum:happy:

Da er vi plutselig tre her inne også [emoji6] Vi er i uke 38 i romjula, men kan jo fort komme før siden vi venter to. [emoji4]

Blir veldig spennende å se hvor mange desemberbabyer som kommer i januar og motsatt. Må jo innrømme at det hadde vært veldig praktisk med litt overtid så babyen kommer i januar:p

Back
Topp