Knipetråden

Jeg glemmer å knipe selv... Nå har jeg ikke gjort det på flere dager[emoji23] får kjøpe noen bleiepakker til meg også da. [emoji23][emoji106]
 
Dårlig på knipinga her inne [emoji23][emoji85]
 
ohhhhh.... dette måtte jeg google!!!!! Jeg har ikke begynt med dette :-O
 
Har lasta ned appen! Nå skal det bli andre boller etter fødselen. Etter førstemann føltes det som om alt nedi der skulle dette ut da jeg var ute og trilla [emoji33] Ikke denne gangen, nei!!!

KNIP KNIP KNIIIIIIP!
 
Har lasta ned appen! Nå skal det bli andre boller etter fødselen. Etter førstemann føltes det som om alt nedi der skulle dette ut da jeg var ute og trilla [emoji33] Ikke denne gangen, nei!!!

KNIP KNIP KNIIIIIIP!

Jeg og! Det hjelper å få påminnelser. Men jeg haaater de øvelsene.

Kjenner igjen følelsen av at «noe» var på tur ut ja!! [emoji33] husker jeg ble sjokkert da jeg var på 8 ukers kontroll etter fødselen og legen sa at alt så bra ut [emoji23]
 
Jeg og! Det hjelper å få påminnelser. Men jeg haaater de øvelsene.

Kjenner igjen følelsen av at «noe» var på tur ut ja!! [emoji33] husker jeg ble sjokkert da jeg var på 8 ukers kontroll etter fødselen og legen sa at alt så bra ut [emoji23]

Det sa legen til meg også [emoji33] Var på GU etter ca 8 mnd. Da jeg lå der, hylte jeg ut om sunken livmor og større pulehull og alt mulig, men hun smilte og ristet på hodet - «her er alt normalt». Det tror jeg fortsatt ikke på, da.. [emoji39]
 
Det sa legen til meg også [emoji33] Var på GU etter ca 8 mnd. Da jeg lå der, hylte jeg ut om sunken livmor og større pulehull og alt mulig, men hun smilte og ristet på hodet - «her er alt normalt». Det tror jeg fortsatt ikke på, da.. [emoji39]

Haha, nei, det var skikkelig ubehagelig. Det er ikke sånn nå lenger heldigvis. Men nå tisser jeg jo på meg når jeg nyser, Såeh....
 
Haha, nei, det var skikkelig ubehagelig. Det er ikke sånn nå lenger heldigvis. Men nå tisser jeg jo på meg når jeg nyser, Såeh....

Oh! Får håpe knipinga hjelper som pokker [emoji123][emoji78]
 
Kniping er lurt, og disse trådene er det eneste som minner meg på det. [emoji122]
 
Anbefaler "Knipeøvelser" fra GynZone. Koster 49kr tror jeg, men det er et veldig fint program i forskjellig vanskelighetsgrad - og en stemme som guider deg gjennom alle knipene.
 
Akkurat som om det har blitt tyngre å knipeo_O
 
Knip i vei, jenter!
 
Back
Topp