Vognpose

Blomsterbed

Glad i forumet
Desemberlykke 2018
Juliknøttene 2022
Har begynt å kikke på vognposer til vinterbruk. Dere som har erfaring med dette fra før, hva bør jeg se etter? Har dere noen favoritter? Er det lurt med pose som kan utvides/forlenges? :)
 
Vi brukte aldri pose som kunne forlenges, hadde aldri behov for det heller.
Vi hadde en skinnpose med ren ull inni, også hadde vi en RisaRosa pose med ull fylt med dun. Begge var helt fantastiske, hun holdt seg god og varm samt uten å bli klam/svett.

Begge ble brukt frem til hun var 2.5 år og vi sluttet med vogn for fullt. :)

Disse er helt klart favorittene, og vi kommer til å bruke de igjen denne gangen også :)
 
Last edited:
Det du må tenke på er om du får plass til posen i bagdelen på vogna om du går for pose uten forlengerdel.

Vi har voksi urban med forlengerdel, veldig fornøyd. Posen passer fint i bag og med forlengerdel så har vi posen LENGE.

Som sommer/høst/vårpose har vi easygrow og jeg digger den posen også. Den har «innebygd» forlengerdel på den lette posen som du slår ut med glidelås. Veldig fin pose både praktisk og estetisk.
 
Vi hadde også voksi-pose, og denne skal jeg definitivt kjøpe igjen dersom jeg har plass til den i Britax’en!
 
Sniker litt fra januar [emoji4] Vi hadde Easygrow med forlengerdel, og den har vært gull verdt og har brukt den til han var over 3 år.
 
Jeg har kjøpt en eldre voksipose etter anbefaling fra andre. Den ser ut til å passe oppi emmaljunga superviking-bagen, men det kan nok muligens bli noe trangt:p
 
Var faktisk mest fornøyd med den originale voksiposen til førstemann. Hadde både den originale med knyting og urban med forlengerdel. Forlengerdel var bare tull. Fikk aldri bruk for det da vi slutta med vogn før han var 2
 
Vi har vært veldig fornøyd med vognposer fra Easygrow. Både vinterpose og vårpose. Gode, myke og passe varme. Har kjøpt bilstolpose fra Easygrow til desemberbabyen [emoji4]
 
Endte opp med å kjøpe voksi urban på salg :)

Vi kjøpte Voksi Urban på tilbud i dag. Det er en special edition, den er så fin synes jeg. Jeg trodde at det var ganske universell, men nå leser jeg her at kanskje kan passe til denne vogne eller den andre. Nå blir jeg litt usikkert på om det var lurt å kjøpe det nå! Vi har ikke vogn en gang vi!
 
Vi kjøpte Voksi Urban på tilbud i dag. Det er en special edition, den er så fin synes jeg. Jeg trodde at det var ganske universell, men nå leser jeg her at kanskje kan passe til denne vogne eller den andre. Nå blir jeg litt usikkert på om det var lurt å kjøpe det nå! Vi har ikke vogn en gang vi!
Jeg kjøpte også special edition. Prøvde posen i vogn på butikken. Den passet i emmaljunga nxt90. Blir litt pakket, men babyen er jo ganske liten når den ligger i vognbag med pose når den er født i desember :)
 
Kjøpte først stokkes dunpose til førstemann, fin den - men ble for liten da vinteren kom igjen. Kjøpte voksi city da, skulle heller kjøpt den med en gang :)
 
Back
Topp