Unn Tromsø

lillespøn

Elsker forumet
Lukter IVF på meg og mannen etter hvert. Så jeg lurer på, hvor mang tid tok det fra henvisning ble sendt til du kom inn til samtale, og hvor lenge etter det startet behandlingen?[emoji4]

Er det ikke rundt 6mnd ca , det tok det her værtfall , ca 1 år vente tide nesten fra jeg tok kontakt med legen min og hun sendte henvisning til sykehuset

Er det ikke rundt 6mnd ca , det tok det her værtfall , ca 1 år vente tide nesten fra jeg tok kontakt med legen min og hun sendte henvisning til sykehuset

Ikke til UNN Tromsø vel? ;)

Noen få mndr mellom hver. Husker ikke nøyaktig.

Ingen?[emoji4]

Jeg tror ikke det er så mange som hører til UNN Tromsø her. :)

Står på ventetiden at det er 12 uker ventetid på utredning og 14 uker til dagbehandling i Tromsø. :)

Last edited:
Nei det vet jeg jo ikke :oops:
Leste bare Tromsø je g:oops::p:D

:p Fort gjort. Sikkert ikke så farlig, men tenkte jeg kunne oppklare at det ikke gjaldt samme klinikk. :)

:p Fort gjort. Sikkert ikke så farlig, men tenkte jeg kunne oppklare at det ikke gjaldt samme klinikk. :)
Jo takk :hilarious:
Går av og til litt fort i svingen :p

Vi går på UNN nå. Vi fikk sette igang med en gang etter samtale (da hade utredningen lokalt tatt nesten ett år). Men jeg valgte å ta en lapraskopi først. Så tok vel ca 6 måneder til att vi fikk starte etter det.

Back
Topp