Babyshower-gave - hjelp

Vesla92

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarbarna 2023
Jeg skal ordne babyshowergave fra meg og en venninne, til en mamma som venter 3. barnet. Vi tenker å gå bort fra bleiekaka, og heller lage en kurv med litt forskjellig til mor og barn. Hva hadde du blitt glad for å få i en slik kurv? [emoji2]
Hun har det aller meste man trenger til den lille, da det bare er 1,5 år mellom den lille og storebror.

Nye gulpekluter! :hilarious: de slites jo superfort!!
Gavekort på ansiktsbehandling eller frisør? Litt sånn.. siste piffen før fødsel, eller første etter?

Gode kremer til mor og barn, gavekort på massasje, rens, skrubb og diverse til mor:) Dette har alltid blitt godt mottatt når jeg har laget kurv:happy: Lett å tilpasse prisen er det også. Fokuser heller på kvalitet enn kvantitet.

Jeg er for alle former for spa/velvære-gavekort. Men i forbindelse med graviditeten, hadde jeg satt ekstra stor pris på fotpleie! Føttene får jammen kjørt seg enda mer enn vanlig. Pluss at det er spent umulig å klippe tåneglene eller stelle føttene selv på nåværende tidspunkt.

Ellers gode forslag som nevnt; gavekort på frisør, massasje, spadag.

"Hjemmelagde" gavekort, type gavekort på barnepass, lunsjdate, middag (hvis man tror man får tid).

Ting man kan ha i siste del av svangerskap/barseltid; kryssord, bok, hårkur, alkoholfri sprudlevin, ansiktsmaske, salt til fotbad, purelan.

Til barnet; koseklut, smokker, gavekort på print av fotografi, gavekort på babykino/babysvømming/andre babyaktiviteter (alt etter hva dere har i nærheten og mor interesserer seg for), badehåndkle med hette.

Kjenner det ble mye gavekort-ideer fra meg, men vanskelig å sette seg inn i hva fremmede eventuelt trenger [emoji23]

Gulpekluter, smokker og velværeprodukter :)

God håndkrem, camelbak vannflaske (de er GULL), ansiktskrem, hårstrikker, sjokolade...

Hva med å lage en ammekurv( eller flaskematekurv for å ikke bli arrestert :p) med alt man trenger å ha i nærheten når man sitter fast i sofakroken med sulten baby.
En fin vannflaske, purelan, en god bok, ammeinnlegg, gulpekluter, leppepomade, sjokolade( masse) eller annet man kan kunne få behov eller lyst på :)

Hva med å lage en ammekurv( eller flaskematekurv for å ikke bli arrestert :p) med alt man trenger å ha i nærheten når man sitter fast i sofakroken med sulten baby.
En fin vannflaske, purelan, en god bok, ammeinnlegg, gulpekluter, leppepomade, sjokolade( masse) eller annet man kan kunne få behov eller lyst på :)
Dette og ammete og fin tekopp.

I stedet for gave. Besøk fikk jeg uansett. Av moren og svigerinnen min fikk jeg gaver til babyshower og middag og spekemat etter fødsel. Sistnevnte er undervurdert!
Barselgrøt er supert. [emoji16]

Back
Topp