Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes begge disse vognene er så lekre. Noen med erfaringer? Har sett Fox i virkeligheten, og liker egentlig alt bortsett fra at den ikke kan gynges. Det kan derimot Silver cross, men den har jeg ikke sett irl.![]()
Jeg har flere vogner (inkl fox). Jeg eeeellsker Fox. Utseende og kjøreegenskaper <3 Ville valgt den igjen..![]()
Jeg har virkelig sansen for den altså. Det eneste jeg ikke liker med den er at den ikke kan gynges. Men jeg mistenker at det er en vinner altså!![]()
Hva mener du med at den ikke kan gynges?![]()
![]()
Har selv buffalo og vil tro Fox har de samme egenskapene![]()
Gode, gamle barnevogner kan stå på stedet hvil og dyttes ned så de gynger. Moderne, kompakte vogner er mye stivere og kan ikke gynges på samme måte. Men man må jo bare se alle de andre fordelene i stedet for.![]()
Bugaboo kan faktisk også vugges på stedet hvilMEN du må ta håndtaket opp og ned, da gynger bagen/ sittedelen masse. Gynger du fra side til side, som funker veldig bra på mange eldre vogner, så skjer det ingenting fordi vogna er mer kompakt og stiv, som du nevner
men ved å gynge opp og ned blir det masse vugging til baby. Vugga min i søvn i bugabooen masse i vinter da han var nyfødt, mens vogna sto inne eller rett utenfor huset. Man kan også ta tak i selve bagen/ sittedelen og vugge den.
Lykke til med vognvalg, finnes jo ingen vogner som virkelig har absolutt alt, så det er vanskelig å velge![]()
Jeg syns også disse to er veldig fine!Åh, så digg! Da seiler den igjen opp som en soleklar favorittJeg har bare sett veldig kjapt på den, nemlig.
Det er en veldig stilig og praktisk vogn!