Skravletråd uke 30

mamat2prinsesser&4prinser

2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hva står på planen denne uka? Har dere fortsatt ferie eller er det tilbake til hverdagen igjen?[emoji4] Her skal vi feire bursdag. Eldste blir 11 år i morgen[emoji173] Dette er den siste ferieuken og må innrømme det blir godt med hverdag igjen[emoji119]

Jeg har ferie igjen denne uken. Skal besøke svigers og i bryllup. Neste uke er det barnehagestart, så vi prøver å forberede litt til den og:)

Her har jeg startet siste arbeidsuke før 4 uker ferie[emoji28] Skal dog «kun» jobbe tors og helg, så har fri nå likevel[emoji5]

Her jobber jeg ikke så mini skal få være hjemme med meg ett år til:) så står 1 års kontroll og vaksine på tapeten, mer feiring av 1 åringen og feiring av min mor. gubben kommer hjem fredag etter 5 uker jobb så da blir det oppussing av korridor før stuen,så blir det en ferietur uka etter:)

3 uker ferie igjen, hele denne uken går derimot inn og ut av legekontor og sykehus til teite tider så mange dager faller litt vekk. Ikke mulig å gjøre så mye før og om ventetiden drøyer så er ikke det mye igjen av dagene når jeg er ferdig heller.
Satser på å få gjort og sett litt i nærområdet med minstemann så vi får utnytte ferien sammen :)

Siden det er någet dårlig utvalg på den lokale hm har jeg handlet litt mammaklær på nett. Både zalando og hm. Har handlet og returnert ganske mye hos zalando, og kun en gang hos hm. Sendte tilbake retur dit for en liten stund Siden, og kom til å tenke på at pengene ikke har kommet inn på kontoen igjen. Noen som vet hvor lang tid det tar? :wideyed:

Siden det er någet dårlig utvalg på den lokale hm har jeg handlet litt mammaklær på nett. Både zalando og hm. Har handlet og returnert ganske mye hos zalando, og kun en gang hos hm. Sendte tilbake retur dit for en liten stund Siden, og kom til å tenke på at pengene ikke har kommet inn på kontoen igjen. Noen som vet hvor lang tid det tar? :wideyed:

Zalando (hvis det var de du tenkte på) sender vel til/fra Zürich, så går en del dager siden de skal motta pakken før dem utbetaler returen hvertfall, men de har alltid kommet etterhvert her[emoji5]

Zalando (hvis det var de du tenkte på) sender vel til/fra Zürich, så går en del dager siden de skal motta pakken før dem utbetaler returen hvertfall, men de har alltid kommet etterhvert her[emoji5]

Nei zalando pleier bare å ta 3-4 dager. :) de returnerer pengene, men med forbehold om at de kan trekke tilbake om det er noe som ikke stemmer. :)
Er hm som er trege. :bag:

Screenshot_20180724-155443.png

Fant det her. Vil det si at jeg må betale frakt tur/retur siden jeg skulle ha noe av det jeg bestilte? [emoji54][emoji31]
Nei nå blir jeg forvirret her. [emoji23]

Nei zalando pleier bare å ta 3-4 dager. :) de returnerer pengene, men med forbehold om at de kan trekke tilbake om det er noe som ikke stemmer. :)
Er hm som er trege. :bag:

Vis vedlegget 268085

Fant det her. Vil det si at jeg må betale frakt tur/retur siden jeg skulle ha noe av det jeg bestilte? [emoji54][emoji31]
Nei nå blir jeg forvirret her. [emoji23]

Ååh, aldri sendt i retur til HM så det har jeg ingen erfaring med[emoji848]
Kan se sånn ut ja, det er kjipt!

HM er litt trege med retur, men det ordner seg nok (har alltid det for meg i hvert fall). De har så mye fint til barnerom og, ikke kun klær, hihi #redebygging

HM er litt trege med retur, men det ordner seg nok (har alltid det for meg i hvert fall). De har så mye fint til barnerom og, ikke kun klær, hihi #redebygging

Har du noen erfaring med tilbakebetaling fra hm? Er det sånn at jeg må dekke både frakt og retur fordi jeg beholdt noen plagg? :eek:

Husk at man kan levere tilbake klær man har handlet i nettbutikken i en fysisk/vanlig HM butikk [emoji5]

Har du noen erfaring med tilbakebetaling fra hm? Er det sånn at jeg må dekke både frakt og retur fordi jeg beholdt noen plagg? :eek:

Om du ikke har fått fri frakt, må en jo betale retur/frakt ja. Det gjør man jo uavhengig av hva en bestiller og beholder, men veldig ofte har de fri frakt - det ser du nok info om på din side :-)

Om du ikke har fått fri frakt, må en jo betale retur/frakt ja. Det gjør man jo uavhengig av hva en bestiller og beholder, men veldig ofte har de fri frakt - det ser du nok info om på din side :)

Betalte ikke frakt.. Men fant
Om du ikke har fått fri frakt, må en jo betale retur/frakt ja. Det gjør man jo uavhengig av hva en bestiller og beholder, men veldig ofte har de fri frakt - det ser du nok info om på din side :)

Har ikke betalt frakt. Men vet ikke om det trekkes fra siden jeg beholdt noen av tingene jeg bestilte. Om det er tilfelle handles det ikke mer på hm. Da går vinninga opp i spinninga :wacky:

Hatt en superkoselig dag hos broren til sambo. Han og dama har en liten baby på 8 mnd og ungene koste seg så fælt der de også[emoji177] [emoji4] I morgen får vi besøk av et vennepar og kidden dems. Vår eldste og demmes er jevngamle og fulgt hverandre siden de begge lå i magen[emoji173]

Idag har vi ute ved havet hatt 30 grader også...endte med at jeg badet i havet. Fy så kaldt men akk så godt Er noen år siden vi hadde såpass varme. Men ble litt i overkant varmt for en gravid dame [emoji85]

Nå venter jeg på pizza her i heimen, mannen står for middagen idag [emoji16]

Back
Topp