Føler nesten at jeg har litt mensmurringer, så tror nok ikke at det gikk veien denne gang. Men har jeg forstått det riktig at jeg da må hoppe over denne syklusen, og så kan jeg starte på neste? Det vil da være snakk om frysforsøk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg venter på å starte på sprøyter, skal starte på torsdag. 2 dager igjen... [emoji51]
Jeg tror man vil bli lei seg uansett, og negative forsøk er tøft selv om det er søskenforsøk. Jeg håper vi begge lykkes nå.Jeg og mannen har også innstillingen at om vi ikke lykkes går det bra, vi er takknemlige og heldige som har han fine gutten vi har, men jeg blir nok lei meg om vi må gi opp tanken på søsken.
Håper gullegget deres ligger i fryseren!![]()
Føler nesten at jeg har litt mensmurringer, så tror nok ikke at det gikk veien denne gang. Men har jeg forstått det riktig at jeg da må hoppe over denne syklusen, og så kan jeg starte på neste? Det vil da være snakk om frysforsøk.
Er nok noe i det du sier.
Håper vi alle får store fine bebismager![]()
Ja, tenk så hyggelig om man kan gi de små et søsken [emoji173]️

Jeg kan strykes fra august-listen. Det blir nok september på meg uansett [emoji4] Tr kom i dag, og ny tr ventes uansett ikke før helt i slutten av august, enten den kommer naturlig eller blir styrt. Masse lykke til alle i augustgruppen! Jeg følger med og heier på hver og en av dere [emoji7][emoji173]️[emoji1374]
Masse lykke til i september.Satser på at du følger like etter oss i nedtelling til termin.
![]()
Ja nå er det på tide med en skikkelig babyboom her inne altså!! Vil ha mange vår- og sommerbabyer i 2019 [emoji173]️ [emoji1374]
Ja. Det er kun for at lillegutt skal få søsken at jeg orker dette greiene her på nytt.![]()
Ja, det er et ganske stort prosjekt. Har heldigvis noen på frys, så da har jeg til et par forsøk uten all medisineringen i forkant. Men pesete i forhold til jobb.
JA!
Ventet egentlig mensen i helga, så jeg ville akkurat rekke kontroll når Hausken åpner, men den har ikke kommet ennå. Var først redd for å få den for tidlig, men nå som jeg er over den "fristen" syns jeg det er kjipt at den ikke kommer ! Selv om noen dager fra eller til ikke har noe å si...
HELT likt her og, bare venter og venter nå, har kjentes som den skulle komme i hele dag men blir nok først i morgen! Fornøyd så lenge den ikke drøyer helt til torsdag hvertfall.. så sykt spennende!
Me3HELT likt her og, bare venter og venter nå, har kjentes som den skulle komme i hele dag men blir nok først i morgen! Fornøyd så lenge den ikke drøyer helt til torsdag hvertfall.. så sykt spennende!
Helt sant det du skriver!Det er hvert fall sånn for meg. Vi er jo forskjellige, for noen er søskenforsøk like viktig som førstemann-forsøk, så da er det selvsagt tyngre å se for seg et liv uten å nå målet. Det må være tøft, jeg synes det var ekstremt tøft da vi prøvde på førstemann. Så jeg er glad for at jeg ikke har den opplevelsen, men jeg har stor forståelse for at vi er ulike på dette også.
Men uavhengig av innstillingen - så er negative forsøk noe skikkelig dritt. Etter venting, hormoner, uttak, innsett, og hele veien dramatikken med at alt må gå bra mellom hver kontroll og hver hendelse før man faktisk får bli ruger. Og så den uendelige rugetiden. Da er jo negativ test et slag i magen uansett.
Så jeg håper vi heller skal til mai 2019 med babykulene våre.![]()
![]()
Er på dag 17. med Synarela nå og har litt vondt i høyre eggstokk. Føles litt som rundt eggløsning. Trodde ikke man skulle merke noen ting jeg nå... flere som har hatt det sånn?
Hvilken syklusdag begynte du på Synarela?