Nedtelling til 3.trimester!

Soffi23

Elsker forumet
Fortsatt 90 dager igjen her, men synes det er så gøy med slike nedtellingstråder[emoji1] Hvor mange dager er det igjen til 3.trimester hos deg?
 
Når begynner 3. Trimester? [emoji85]
 
66 dager igjen [emoji28]
 
70 dager :)
 
71[emoji4]
 
69
 
Så langt fram st jeg klarte nesten ikke telle, 65 kanskje :p
 
Her tror jeg at vi har forskjellige fasiter å gå ut i fra, dere som er ned på 69 og 65 dager, når er termin?[emoji33] Har alle her termin i januar med så store mellomrom? For jeg har 10.januar så da synes jeg det var rart at det var så mye lengre til min 3.trimester[emoji23]
 
Jeg har gått ut i fra preglife, men nå sjekket jeg terminkalkulator og forflyttet meg selv fra 89 dager til 76[emoji849][emoji23]
 
86 dager da ifølge Preglife appen :)
 
Her tror jeg at vi har forskjellige fasiter å gå ut i fra, dere som er ned på 69 og 65 dager, når er termin?[emoji33] Har alle her termin i januar med så store mellomrom? For jeg har 10.januar så da synes jeg det var rart at det var så mye lengre til min 3.trimester[emoji23]
I følge TUL var termin 30.12 eller var det 29.12 :p - så legen skrev 30.12 på helsekortet iom at det kun var et par dager unna min beregning. Så får vi se på mandag på OUL :) og terminkalkulatoren sier 3.trimester 28.september :)

Jeg hadde liksom begynt å henge med dere, så flyttt liksom ikke over til desember av den grunn :)
 
Tror 91 dager til her:wacky: nettopp startet 2 trimester 14+2 i dag:laughing002
 
Last edited:
Her tror jeg at vi har forskjellige fasiter å gå ut i fra, dere som er ned på 69 og 65 dager, når er termin?[emoji33] Har alle her termin i januar med så store mellomrom? For jeg har 10.januar så da synes jeg det var rart at det var så mye lengre til min 3.trimester[emoji23]
Jeg har gått ut ifra babyverden sin terminkalkulator, og den sier at 3.trimester starter 2.oktober for min del (termin 3.januar)
 
Hvorfor er denne flyttet til våre leker på februar og ikke januar? @Forumansvarlig Tamara @Moderator Steffen

Aner ikke om man kan tagge i slike innlegg men :p
 
Back
Topp