Eiddwen
Forumet er livet
Nei, da, det var datoen jeg fikk først, men så fikk jeg sist mens tidligere enn antatt. Derfor ble oppstart tidligere også![]()
Ahh! Hehe... Da forstår jeg. Er kontrollen likevel 9.8?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, da, det var datoen jeg fikk først, men så fikk jeg sist mens tidligere enn antatt. Derfor ble oppstart tidligere også![]()
JeppAhh! Hehe... Da forstår jeg. Er kontrollen likevel 9.8?![]()
på riksenJepppå riksen
Da er jeg endelig i gang med synarela!
Men! Jeg blir så tett, snørrete og nyser masse i flere timer etterpå. Så tør jeg ikke helt å nyse eller å snyte meg fordi jeg er redd for å «blåse» ut synarelaen. Nesten som ved pollenallergi (noe jeg har). Gikk forholdsvis greit i morges,men nå i kveld er det veldig slitsomt! Andre som også blir sånn?![]()
Takk! Håper virkelig det jeg ogsåSpennende!!!
Edit: Håper Synarela behandler deg pent.![]()
Har heldigvis en uke til med ferie, så lov å håpe at det går seg til
Jeg har det akkurat det samme som deg. Føles ut som pollenallergi... jeg er på dag 16 nå, har ikke endret seg noe underveis. Skal begynne på menopur neste uke, så håper det blir litt bedre da.
Må spørre her og! Skal bruke Progynova første mensdag, og fikk mensen nå! Begynne på første pille eller vente til i morgen siden det er så «sent»?
Da jeg skulle bruke det på FER Riksen så begynte jeg med kveldsdosen siden jeg fikk blødning på ettermiddagen.Deretter ble det full dagsdose fra neste dag med både morgen- og kveldsdose.
Jeg vet ikke om det er likt i Porsgrunn da, men jeg spurte på forhånd på Riksen for jeg får ofte blødningen på ettermiddag/kveld/natt.![]()
Men da er jeg iallefall i gang, så får vi se om det ordner seg, enten jeg må gå lenger på de, eller ikke, eller ikke noe i det hele tatt [emoji85]
Krysser fingrene for at du får innsett en ukes tid før meg.Lykke til!
![]()
Hurra for oppstartMen da er jeg iallefall i gang, så får vi se om det ordner seg, enten jeg må gå lenger på de, eller ikke, eller ikke noe i det hele tatt [emoji85]
når begynner det jo å bli action her inne!!Blodprøve tatt i morges, og de ringte nettopp med bekreftende melding, HCG på 247,6, som er over snittet når jeg er i uke 4.
Tul i uke 8 (15. august).
Sender babystøv til dere andre, og ønsker lykke til!! [emoji92]
Takk! Håper virkelig det jeg ogsåHar heldigvis en uke til med ferie, så lov å håpe at det går seg til
Uff, det høres ikke bra ut. Hvordan går det på jobb? Får virkelig håpe det blir bedre for deg snart og at jeg slipper litt billigere unna enn deg der![]()
Jeg er delvis sykemeldt så jobber bare 50%, de hjelper ganske mye. Håper og du slipper bivirkninger. Første gangen min på Synarela var helt uten! Sååå mye bedre[emoji5]

Uff.. dette høre ikke bra ut. Håper smertene går over så fort som mulig!Tror tr er rett rundt hjørnet, kanskje jeg har tatt feil av eggløsning..?
Gjør meg ingenting med tidlig mens, men smertene tar jo knekken på meg.
Forventer styrtblødning imorgen tidlig da jeg står opp.
Godt vant til det, sengeliggende av menssmerter, og noen ganger eggløsningssmerter ca hver mnd, så nå er mannen i full gang med å ordne middag, får besøk i kveld til imorgen, så da blir det nok meg og hunden til besøket på sofaen imorgenUff.. dette høre ikke bra ut. Håper smertene går over så fort som mulig!