Skravletråd Juli

Krysser fingrene for at du får slappet av i kveld og sovet godt i natt :)
Hvor kjøpte du trappegrind?
takk ;)
Bestile en på nettet, safety first, men venter på forlenger, den husker jeg ikke hvor jeg bestilte hen, hadde sånn prisjakt på. Og den var visst best i test. Forlenger bestilte jeg på lekekassen.no. Trappegrind nr 2 babydan, med flexi fit pga vi ikke har en ben trapp (Dvs ujevnhet mellom festepunktene, om du skjønner) den kjøpte jeg på babyshop. Finnes sikkert billigere på nettet, men med frakt og ventetid så får det heller stå til. Frøkna er så raskt på krabbingen nå at vi kan ikke vente lenger.

Endelig landet i god stolen. Har hatt en lang dag med verksted og ikea og babyshop og handlet. Nå er bilen fikset (reklamasjon) trappegrind kjøpt inn og montert 1 av 2, og barnestol lik som våre stoler er montert. Ble skikkelig kult! Laget middag og vafler til kveldsbesøk, vasket dyner og klær og badet og ammet lille. Håper på en roligere natt enn den som var...

En driftig dag[emoji16]
Krysser fingre for en god natt!

Herlig dag på stranda idag[emoji16][emoji173]️
Vannet er turkis, lunkent og med en herlig sandbunn[emoji7] kan ikke bedre ha det![emoji16]

Jeg tenker meg inn på wow en liten tur gitt. Ikke vært der på evigheter jo [emoji849][emoji23]

Back
Topp