Så flott.Frøkna tisset og bæsjet på do i to dager. Sier bleie er for baby. Flink![]()
Hvor gammel er hun igjen.
Frøkna mi på 2,5 kan i teorien men vil heller være baby... Ikke måte på hvor baby hun ble da vi snakket om det...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flott.Frøkna tisset og bæsjet på do i to dager. Sier bleie er for baby. Flink![]()
Hun er jevngammel med din. 2 des 15 her.Så flott.
Hvor gammel er hun igjen.
Frøkna mi på 2,5 kan i teorien men vil heller være baby... Ikke måte på hvor baby hun ble da vi snakket om det...
Hvorfor ikke.Skjønner du trenger en luftetur ja[emoji28]
Bra du tilpasser tempo, du må ikke kjøre deg ned i kjelleren! Hilsen mamma-Ronja[emoji16]
Så flink hun erFrøkna tisset og bæsjet på do i to dager. Sier bleie er for baby. Flink![]()
Ja gøySå flink hun er![]()
Så gøy da [emoji1]Det ble litt mer strikking, jeg er jo snart ferdig nå
Huff, det er ikke greit å ha så mye hodepine som du har![]()
Så flink hu er ! Fortsette slik [emoji169]Frøkna tisset og bæsjet på do i to dager. Sier bleie er for baby. Flink![]()
Så gøy da [emoji1]
Nei. Menmen. Kan ikke trylle den bort heller [emoji849][emoji39]
Vi, altså, jeg og valpen sov til 10 [emoji1][emoji1]
Slukna fort i går og sov godt da. Men sovet dårlig fra 6tiden i morges [emoji849][emoji23] Men sovet i det minste [emoji4]Oioi
Fikk du sove godt da?
Ja kan gjerne slippe bleierSå flink hu er ! Fortsette slik [emoji169]
Det var hun ja. 25.12.15 her men altså definitivt ikke interessert i å gjøre mer enn å tisse på do. Hun kjenner når det kommer, men setter vi henne på do skjer ingenting. Absolutt ingenting. Hun får det ikke ut, men straks i en ny bleie.....Hun er jevngammel med din. 2 des 15 her.
Det er digg når den perioden er over ja [emoji14]Ja kan gjerne slippe bleier![]()
[emoji39][emoji23] Vel ja. Er jo ikke tidlig nå lengre da [emoji14]Ut på tur med unger. Det er visst helt umulig å ikke ropeJeg går og hysjer på de hele tiden
Jaja, det er såpass sent på dag nå at det nok går bra likevel
![]()
TakkDet går bra nå, men jeg har en tendens til å få hodepine hos mine foreldre. Dårlige puter
![]()
God morgen
Fredag. Snart helg. Og hjemreise!
Resten av familien sover enda
Frøkna tisset og bæsjet på do i to dager. Sier bleie er for baby. Flink![]()
I alle fall når du ser en kosebukse til 49 kr til deg selv![]()