Tips mot dårlig og luftig mage?

Sep2018

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Septemberhjertene 2018
Trenger seriøst tips til dårlig og luftig mage, jeg tør nesten ikke reise noe sted for øyeblikket da jeg er veldig plaget... :( har hatt det i en ukes tid nå, stakkars samboer som må sove med meg på nettene :p er laktoseintolerant, så laktoseprodukter holder jeg meg unna. Har også mye halsbrann, men bruke novaluzid for å roe den. Kan det være det som gjør det? Finnes det noe mirakelkur for å få dette til å slutte? :p

Fullstensig shot in the dark, men jeg begynte plutselig å reagere på løk i alle former og fasonger. Får umenneskelige mengder luft og urolig mage av det. Har aldri hatt det før og krysser fingrene for at det forsvinner etter graviditeten. Hvis du snakker med legen kan du sikkert få anbefalt idoform eller biola, men for min del så hjalp det ingenting. Har kun hjulpet å kutte løk fra maten :/

Fullstensig shot in the dark, men jeg begynte plutselig å reagere på løk i alle former og fasonger. Får umenneskelige mengder luft og urolig mage av det. Har aldri hatt det før og krysser fingrene for at det forsvinner etter graviditeten. Hvis du snakker med legen kan du sikkert få anbefalt idoform eller biola, men for min del så hjalp det ingenting. Har kun hjulpet å kutte løk fra maten :/

Har spist veldig lite mat med løk i, så tror ikke grunnen ligger der dessverre. Men herregud, Biola har jeg jo helt glemt å teste ut! Det skal jeg avgårde å kjøpe med en gang :D

Har spist veldig lite mat med løk i, så tror ikke grunnen ligger der dessverre. Men herregud, Biola har jeg jo helt glemt å teste ut! Det skal jeg avgårde å kjøpe med en gang :D

Kanskje det ikke er løk i ditt tilfelle, men noe annet? Kom som sagt helt plutselig her, har aldri reagert på mat før, utenom fett og sukker. Kan også anbefale en shot eller to cola, det roa ting litt ned hos med men fiksa ingenting...

En ting er hvertfall sikkert, ikke gå for lenge med det om det er plagsomt! Snakk med legen om det :)

Hvis det er luftsmerter så kan Imogas hjelpe, respetfritt på apotek og trygt for gravide:)

Minifom for luft i magen [emoji4] Kan brukes av gravide, men kan ta ca 3-4 dager før du får full effekt.

Back
Topp