Hei!
Tusen takk for alle tips[emoji173]️ Er ganske godt kjent i kr.sand men alltid noe nytt

Det var ikke så lett å komme seg rundt omkring da tempen var på 25grader.
Men enkle meg klarte meg bra med en enkel lunsj bestående av påsmurte knekkebrød med brunost, en pkn blåbær, en flaske vann og en cola fra kiwi !
Deretter fant jeg en skikkelig herlig butikk med masse babyklær og til de andre to i enden av Markens gate, dro meg inn på et kjøpesenter for kald luft og en toalett tur.
Spaserte nedover og fikk kjøpt diverse stæsj.
Tok en tur pā Ting butikk..omg..så mye pent og newbie men innså raskt at jeg har altfor mye klær allerede... Da jeg skulle ut i Markens gate hølja det ned så da ble det medbrakt bok la mamma bæsje i ferd og en cookie på Starbucks. Helt perfekt[emoji173]️ På vei til bilen kjøpte jeg lader til bilen. Jenta bak disken kom med det høflige spørsmålet om hvor langt jeg var på vei. Jeg sa jeg hadde ca 5uker +- igjen og hu gjespet og så...høh..trodde du var tyve uker og noe sier hun ....kan man klemme folk man ikke kjenner bak disken?
Mistet så det jeg hadde handlet på bakken og ropte tydelig og høyt : eg klare å ta det opp sjol!! Eg trenge ikke hjelp!! Dette var to min etter jeg følte at puppene mine hadde limt seg fast til magen..
Vel ut av butikken...regnet hadde stoppet og jeg tok meg en tur på bli vakker..tror det er litt sent i uke 35 og få det til, men endte opp med en massasje olje. Heldige mannen skal få svidd av noen kalorier i morgen!
Veldig vellykket tur med 4handleposer ekstra i bilen. Alle happy!