M
Moderator Camilla
Guest
Hvilke forventninger har dere til disse kontrollene?
Skal dere til jordmor eller lege, eller kanskje begge deler?
Skal dere til jordmor eller lege, eller kanskje begge deler?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tviler på at det er for sent, men du får høre med legekontoret eventueltJeg kommer nok til å følge anbefalt opplegg i kommunen. Med lege på første kontroll. Jeg har ventet med å bestille time pga mange aborter, men nå når jeg har kommet til uke 9 tenkte jeg det var på tide. Fikk dessverre ikke time før jeg er 13+0 uker på vei. Så lang tid tar det å få time hos legen her.. Noen som vet om det er for seint i forhold til å få henvisning til UL i uke 18?
Jeg kommer nok til å følge anbefalt opplegg i kommunen. Med lege på første kontroll. Jeg har ventet med å bestille time pga mange aborter, men nå når jeg har kommet til uke 9 tenkte jeg det var på tide. Fikk dessverre ikke time før jeg er 13+0 uker på vei. Så lang tid tar det å få time hos legen her.. Noen som vet om det er for seint i forhold til å få henvisning til UL i uke 18?
) og jeg har to fra før, men legen min anbefalte det så da skal jeg dit i uke 15.