Skravletråd Juli

Det ble en ny Sony. Elsker Sony :D
Min er jo ikke for gravide sånn egentlig, men jeg har vel krympet litt siden den passet sist. Jeg bare sliter sånn med å se det selv.
Min hadde ikke krympet, men jeg hadde.
Mamma sin hadde krympet, så hun fikk min som var for stor
 
Ja, en god dag og selv eldstemann som var meget motvillig og slett ikke skulle bade har både badet, kost seg og faktisk svømt (på ryggen. Han har jo lært å svømme på kurs og da svømmer de med hodet under vann og med briller, og han liker ikke å svømme på magen av den grunn)

Flink han er da[emoji16] her svømmer også minstemann kun under vann[emoji38]
 
Jeg har for det meste hatt Samsung og veldig fornøyd med de telefonene :) Men kanskje neste telefon skal være noe annet enn Samsung :hilarious:
Kun samsung her også [emoji39] Ooooog min neste ble jommen en samsung s9 også [emoji23][emoji7] Tvilsomt jeg prøver andre merker må jeg innrømme [emoji56]
 
Kun samsung her også [emoji39] Ooooog min neste ble jommen en samsung s9 også [emoji23][emoji7] Tvilsomt jeg prøver andre merker må jeg innrømme [emoji56]

Har heller egentlig ikke lyst å gå fra Samsung til noe annet siden jeg er mega fornøyd Samsung s9+ som jeg har nå :rolleyes:
 
Kun samsung her også [emoji39] Ooooog min neste ble jommen en samsung s9 også [emoji23][emoji7] Tvilsomt jeg prøver andre merker må jeg innrømme [emoji56]
Jeg liker egentlig Samsung best jeg også, men har hatt iPhone de siste 5-6 årene :hilarious:
 
Jeg liker egentlig Samsung best jeg også, men har hatt iPhone de siste 5-6 årene :hilarious:

Jeg har ikke hatt Iphone etter jeg klarte å knuse den to - tre ganger og siste gangen jeg knuste hadde tatt konditorfarge bak som jeg vist nok hadde ment skulle bli fint som ikke ble det :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp